Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کپنهاگ میزبان 4 رویداد مهم ورزشی در 2021

CC BY 2.0 / Thomas Rousing / Украшенная к Рождеству улица в Копенгагене
Украшенная к Рождеству улица в Копенгагене - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهر کپنهاگ دنمارک در سال آینده با چهار رویداد مهم ورزشی روبرو است - چهار بازی یورو 2020 و آغاز توردو فرانس.

به گزارش اسپوتنیک، پایتخت دانمارک به عنوان یکی از کشورهای میزبان برای رقابت‌های نخبگان بین المللی فوتبال اروپا انتخاب شد اما با به تعویق افتادن این مسابقات به سال 2021 به دلیل کروناویروس اکنون قرار است در تابستان با آن روبرو شود.

ورزشگاه تیم "پارکن" کپنهاگ میزبان بازی‌های خانگی گروه B و بازی یک 16 خواهد بود اما یزپر مولر رئیس اتحادیه فوتبال دانمارک (DBU) به رسانه‌های دانمارکی گفته "50/50 شانس" وجود دارد که بتواند میزبان مسابقات باشد.

مسابقات گروه B شامل دانمارک مقابل فنلاند، دانمارک مقابل بلجیم و روسیه مقابل دانمارک است.

DBU به اسکای اسپورتس نیوز گفت که رئیس مولر "درباره توافق با شهر کپنهاگ، پارکن و رویداد ورزشی دانمارک درباره میزبانی بازی‌ها" نگران نیست."

مولر گفت: "در DBU ما آماده هستیم تا چهار بازی قهرمانی اروپا را در تابستان سال 2021 برگزار کنیم اما بدون حمایت بی قید و شرط از شرکای خود نمی توانیم این کار را انجام دهیم."

وی گفت: "ما از حمایت راضی هستیم اما هنوز راه خوبی برای پیشبرد وجود دارد و من فقط در صورت توافق نهایی اطمینان خواهم یافت."

DBU تا 30 اپریل باید به یوفا بگوید که آیا هنوز هم می‌توانند بازی‌های خود را طبق برنامه ریزی شده در سال آینده برگزار کنند همان مهلتی که برای 11 شهر میزبان دیگر اعمال می‌شود.

یوفا به اسکای اسپورتس نیوز گفته است که 30 اپریل مهلت سختی برای شهرهای میزبان است. برخی از انجمن‌ها نمی‌توانند تا 30 اپریل تصمیمی اتخاذ کنند زیرا دولت‌های‌شان هنوز آنها را در مورد محدودیت‌های فعلی به روز نکرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала