Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماراتُن در خانه جهت کمک به امورات خیریه

© REUTERS / Phil NobleМатч между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنالی ستاره سابق ساوتهمپتون ماراتُن را در خانه تکمیل می‌کند تا مبلغ 10 هزار پوند را برای امور خیریه جمع آوری نماید.

به گزارش اسپوتنیک، فرانسیس بنالی ستاره سابق و افسانه‌ای ساوتهمپتون رقابت ماراتن در دوران قرنطین را از باغ خود با مجموعه‌ای از پیراهن‌های قدیمی (سنتس) به پایان رساند.

 

بنالی که 16 سال در ساوتهمپتون بازی کرد از زمان آویزان کردن کفش‌هایش به عنوان سرمایه‌دار بسیار افراطی شهرت پیدا کرد تا مبلغ 10 هزار پوند برای موسسات خیریه NHS و بنیاد سنتس جمع کند.

این مدافع پیشین الهام گرفته بود تا با طی کردن 100 دور از باغ خود به مدت طولانی یک ماراتُن را از باغ پشت خانه‌اش بر روی تردمیل توسط کاپیتان تری مورِ 99 ساله که بیش از 27 میلیون پوند برای بنیادهای خیریه‌ NHS جمع آوری کرده، اجرا کند.

این مرد 51 ساله در حالی که از فاصله 26.2 مایل فاصله می‌گرفت فیلم‌های زیادی را منتشر کرد.

وی چندین پیراهن کلاسیک مختلف ساوتهمپتون را پوشید از جمله پیراهنی که وی در فینال جام حذفی 2003 پوشیده بود و به هواداران این اجازه را داد که با انتشار به روزرسانی در توییتر از پیشرفت وی باخبر شوند.

او حتی توسط هم تیمی سابق خود "مت لو تیسیر" همکار شد که در حمایت از دوستش 8 کیلومتر در کنار بنالی بدود.

او هدف جمع آوری کمک‌های مالی 5.200 پوندی را تعیین کرده بود اما تا زمان نزدیک شدن به زمان پایان دوره، مبلغ بیش از دو برابر افزایش یافت.

بنالی همیشه به دنبال راه‌های ابتکاری برای جمع آوری پول برای امور خیریه بوده است. سال گذشته وی برای جمع آوری 1 میلیون پوند برای تحقیقات سرطان انگلستان به هدف خود رسید.

او در سه هفته 1000 مایل را طی کرد تا به اندازه 20 زمین لیگ برتر در سال 2014 برسد. دو سال بعد او در دو کشور به مسافت 44 زمین دوید و در دو رده برتر فوتبال انگلستان قرار گرفت.

وی در اپریل 2019 بدن خود را به حد مجاز رسانید و در نتیجه نیاز به معالجه بیمارستان در پایان یافت زیرا در طی یک هفته 5 "تری اتلون" مرد آهنین را به اتمام رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала