Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن و آینده سخت در بارسا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارک آندره تراشتگن
مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
"تر اشتگن" دروازه‌بان آلمانی در بارسلونا آینده سختی خواهد داشت و او تحت فشار قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن را در اولویت مطلق قرار داده است. بنابراین آنها ماه‌ها تلاش کرده‌اند که به توافق برسند اما هنوز نهایی نکرده اند.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا مذاکراتش با تراشتگن را از سر می‌گیرد

بعد از پیشنهادهای رد شده بارسا احساس می‌کند مذاکرات تا زمانی که از عواقب همه‌گیر کرونا ویروس اطلاع نداشته باشند، ادامه خواهد یافت. به همین دلیل آنها به دروازه‌بان شان گفته‌اند که مذاکرات در انتظار می‌ماند در حالی‌که باشگاه‌های مختلف این ستاره آلمانی را می‌خواهند.

رابطه بین بارسا و تراشتکگن خوب است. دو طرف از نظر مذاکرات تفاوت دیدگاه دارند اما هنوز تمایل دستیابی به توافق وجود دارد. به همین دلیل نماینده وی دلایل باشگاه را برای درخواست مذاکره برای مدتی متوقف می‌کند زیرا بارسا می‌خواهد باید بداند که وضعیت مالی آنها پس از همه‌گیری کروناویروس چگونه خواهد بود.

بارسا همچنین مذاکرات با نلسون سمدو و آرتور را در مورد معاملات جدید متوقف کرده است. تراشتگن همیشه تمایل خود را برای تمدید نشان داده زیرا او با خانواده‌اش در بارسلونا خوشحال است. اما دروازه‌بان آلمای همچنین می‌فهمد که اوضاع بعد از بحران کنونی یکسان نخواهد بود و می‌خواهد باشگاه به او ارزش بدهد.

دروازه‌بان ملی پوش آلمانی به اندازه بسیاری از هم تیمی هایش که اخیراً بیشتر از او تجدید بازی کرده‌اند، درآمد کسب نمی‌کند. در حقیقت او نسبت به بعضی از بازیکنانی که تقریباً به اندازه او بازی نمی‌کنند، درآمد کمتری دارد چه رسد به اینکه نقش او را در تیم داشته باشد. بارسا می‌پذیرد که دادخواست او منصفانه است اما اوضاع مالی پیچیده است و آنها در حال مطالعه متغیرهایی هستند تا وی را متقاعد به امضا کنند.

منابع باشگاه می‌گویند اولویت تراشتگن تمدید قرارداد است و این بدان معنا نیست که سایر باشگاه‌ها علاقه‌ای به او ندارند. اگر تراشتگن  امسال تمدید نکند بارسا موظف است قبل از اینکه وی به گونه رایگان در سال 2022 باشگاه را ترک کند، وی را در سال 2021 بفروشد.

یوونتوس، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و چلسی همه شرایط او را دنبال می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала