پیش بینی قیمت آیفون 12

© AFP 2023 / Justin Sullivan/Getty Imagesپیش بینی قیمت آیفون 12
پیش بینی قیمت آیفون 12 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک تحلیلگر از نهاد تحقیقاتی (UBI Research) قیمت عرضه جدیدترین تلفون هوشمند شرکت اپل (آیفون 12) به بازار را پیش بینی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه The Elec، لی چانگ هون، تحلیلکر نهاد تحقیقاتی UBI Research معتقد است که قیمت مدل 5.4 اینچی آیفون 12 در بازار بین 700 تا 750 خواهد بود.

به گفته وی، چنین قیمتی به شرکت اپل امکان فروش دستگاه‌های بیشتری را می‌دهد و همچنان عواقب کم تقاضایی مورد انتظار در بازار تلفون‌های هوشمند را کاهش می‌دهد. این تحلیلگر معتقد است که به دلیل گسترش ویروس کرونا از 200 میلیون در سال به 260 میلیون در سال 2020 کاهش پیدا خواهد کرد.

 اپل گوشی SE ارزان قیمت را معرفی کرد   - اسپوتنیک افغانستان
اپل گوشی آیفون SE ارزان قیمت را معرفی کرد

قیمت مدل 5.2 اینچی آیفون 12 در بین چهار مدل آیفون جدید در سال 2020، کاملاً مطابق میل کاربران است.

احتمالا می‌دانید که اپل امسال برنامۀ را برای خانواده آیفون های جدید خود در نظر گرفته و قرار است از پنج اسمارت فون هوشمند رونمایی کند. یکی از این آیفون‌ها در واقع همان آیفون اس ای 2020 بود که چند روز پیش رسماَ رونمایی شد و چهار مدل دیگر را سری گوشی های آیفون 12 تشکیل می‌دهند.

قرار است یک مدل کاملا جدید از آیفون 12 اپل با نمایشگر 5.4 اینچی رونمایی شود که این ابعاد نمایشگر تا به حال در سری آیفون سابقه نداشته است. دو مدل دیگر دارای پنل‌های 6.1 اینچی خواهند بود که یکی از آنها پرچمدار محسوب می‌شود و دیگری مشخصات اقتصادی‌تری دارد. در نهایت نیز آیفون 12 پرو مکس (یا هر اسم دیگری که اپل برای آن در نظر بگیرد) با نمایشگر 6.7 اینچی معرفی خواهد شد. تمام این آیفون‌ های جدید دارای نمایشگر اولدخواهند بود و پردازنده‌های اختصاصی اپل ای 14 با لیتوگرافی 5 نانومتری و پشتیبانی از اینترنت 5جی درون آنها قرار خواهد داشت.

قطعا جذاب‌ترین مدل از سری محصولات جدید آیفون مدل 5.4 اینچی آیفون 12 است که فرم فاکتور جدیدی را وارد محصولات اپل خواهد کرد. اپل در حال حاضر آیفون اس ای با نمایشگر 4.7 اینچی و آیفون 12 با نمایشگرهای 6.1 اینچی و بزرگتر را در برنامه دارد اما حالا کاربران قرار است در ابعادی مشابه آیفون اس ای، از نهایت قدرت سخت افزاری بهره‌مند شوند. کاربران زیادی در طول ماه‌های گذشته ابراز علاقه کردند تا آیفون های پرچمدار در ابعاد کوچک‌تر نیز ساخته شوند و حالا به نظر می‌رسد که این محصول جدید در واقع پاسخ اهالی کوپرتینو به این درخواست‌های فراوان باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала