Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرز هنوز در آرزوی جذب نیمار است

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واگنر ریبیرو، نماینده نیمار مدعی است که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، هنوز در آرزوی جذب نیمار از پاریسن جرمن است.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته رئال مادرید و بارسلونا، رقابت شدیدی برای جذب نیمار جونیور داشتند، اما کهکشانی‌ها با درخواست زیدان از خرید این بازیکن دست کشیدند و هازارد را به خدمت گرفتند.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
مسی، نیمار را به لاوتارو ترجیح می‌دهد

مدیر برنامه‌های نیمار اما مدعی است که فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید، هنوز به این بازیکن فکر می‌کند.

ریبیرو به ESPN در این مورد گفت:« من چندین بار به مادرید رفتم، زیرا فلورنتینو پرز رویای جذب نیمار را داشت. در ماه می من در دفتر او حضور داشتم او از علاقه شدیدش به موکلم سخن گفت و مدعی شد که آرزو دارد او را جذب کند. می‌دانم که آن‌ها هنوز به او علاقه دارند.»

ریبیرو در ادامه به قیمت بلند این بازیکن نیز پرداخت و مدعی شد که موکلش حالا به قیمتی که فیفا تعیین خواهد کرد از پاریسن جرمن جدا خواهد شد.

این در حالی‌ست که نیمار در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات نزدیک به 164 میلیون یورو ارزش دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала