Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیلوا: مسی بهترین بازیکن جهان و مانه بهترین بازیکن لیگ برتر است

© REUTERS / Craig BroughДавид Сильва
Давид Сильва - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید سیلوا، ستاره منچسترسیتی، از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان و از سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر یاد نامبرد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی باشگاه سیتی، سال‌هاست در لالیگا و لیگ برتر  می‌درخشد و از او به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های نسل طلایی تیم ملی اسپانیا و مسی این کشور یاد می‌شود.

Давид Сильва - اسپوتنیک افغانستان
سیلوا به تیم سابقش بر می‌گردد

سیلوا که آخرین روزهایش را در سیتی سپری می‌کند، پیشنهادات زیادی از کشورهای آسیایی، آمریکا و برخی باشگاه‌های اروپایی دارد.

این بازیکن امروز در گفت‌وگویی در مورد بهترین بازیکنانی که در برابر آن‌ها بازی کرده است، صحبت کرد از مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان و از مانه به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر نامبرد.

سیلوا در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن جهان کیست، به Q&A گفت:« در جهان بهترین بازیکن مسی است که هیچ‌گاهی با او بازی نکرده‌ام و او بازیکن متفاوتی است.»
سیلوا در ادامه در مورد بهترین بازیکن لیگ برتر نیز صحبت کرد و چنین گفت:« در لیگ برتر با بازیکنانی که بازی کرده‌ام، دی بروینه بهترین شان بوده است و با بازیکنانی که بازی نکرده‌ام، مانه بهترین شان بوده است. اما در برخی حالات فکر می‌کنم که مانه در هر حال بهترین بازیکن لیگ برتر است.»

این در حالی‌ست که قبل سیلوا، خود دی بروینه نیز از مانه به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر یاد کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала