Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز وزیر صحت آلمان برای از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 وزیر صحبت آلمان در تازه‌ترین اظهاراتش اعلام کرده که امکان از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا البته بدون حضور تماشاگران وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «کیکر» آلمان گزارش داده که مدیران فوتبال آلمان اصرار دارند که رقابت‌های بوندسلیگا برگزار شود و حتی تیم‌ها تمرینات آمادگی خود را هم آغاز کرده‌اند. بر اساس این گزارش، آن چه که قطعی است این است که رقابت‌های بوندسلیگا ادامه داده خواهد شد، اما تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند.

Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بوندسلیگا به صورت قطعی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد

وزیر صحبت آلمان در مورد ادامه رقابت‌های فوتبال این کشور گفت:«اگر بتوانیم کمی دیگر از شدت ویروس بکاهیم امکان برگزاری هر رقابتی وجود دارد. رقابت‌های بوندسلیگا می‌تواند از سر گرفته شود البته امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد و باید آن‌ها از خانه بازی‌ها را دنبال کنند. در خانه هم نباید جمعیت زیاد شود.»

رقابت‌های بوندسلیگا بعد از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و نزدیک به دو ماه است که هیچ بازی برگزار نشده است. در رقابت‌های بوندسلیگا بایرن مونیخ با اختلاف 4 امتیازی نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده‌بندی جای دارد؛ این درحالی است که تا پایان این رقابت‌ها 10 هفته باقی مانده است. پیش‌بینی می‌شود که رقابت‌های بوندسلیگا از نیمه دوم ماه می‌از سر گرفته شود.

کشور آلمان پس از آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه بیش‌ترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در سراسر جهان دارد البته میزبان مرگ و میر در آلمان نسبت به این کشور‌ها بسیار کم‌تر است و همین امیدواری‌های زیادی را به وجود آورده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала