Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تری: گریلیش، هازارد جدید است

© Sputnik / Александр Нестеров /  مراجعه به بانک تصاویر جان تری
جان تری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان تری کاپیتان اسبق باشگاه چلسی میگوید: شیوه بازی گریلیش شبیه به ادن هازارد است و او توانایی بازی در بالاترین سطح را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، هر چه بیش‌تر به فصل نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم، شایعات انتقال بازیکنان به تیم های بزرگ، بیش‌تر از قبل به گوش می رسند. یکی از مهم ترین اخبار نقل و انتقالاتی چند روز اخیر، در مورد انتقال جک گریلیش به منچستریونایتد است. جان تری، اسطوره چلسی که این شانس را داشت تا در استون ویلا با هافبک انگلیسی هم تیمی باشد، از این بازیکن می گوید و امیدوار است که وی در ویلا پارک بماند. 

به گزارش سایت گل، جان تری در مصاحبه ای گفت:

"به نظرم سبک بازی جک به جو کول و هازارد شباهت دارد. من فکر می کنم توانایی ذاتی او که جو کول هم از آن بهره می برد، یک موهبت الهی است که افراد کمی شامل آن می شدند. گریلیش بسیار سریع است، چیزی که خیلی از مردم و حتی خودش هم از آن خبر ندارند. او یک استعداد بزرگ است. زمانی که در چمپیونشیپ بازی می کرد، خطا های زیادی رویش صورت می گرفت و الان هم همینطور است. بازیکنان حریف نمی دانند چگونه باید او را متوقف کنند. "

تری ادامه داد:

 "شما از خارج باشگاه، بازیکنان زیادی را می بینید، اما زمانی که وارد باشگاه می شوید و هر روز با آنها کار می کنید، متوجه استعداد بزرگی که دارند می شوید. من با یک نگاه اجمالی متوجه این موضوع شدم. در پیش فصل و در جریان بازی با واتفورد، جک مصدوم شد و بخش زیادی از فصل را از دست داد. زمانی که بهبودی اش را به طور کامل به دست آورد، من مطمئن بودم که به لیگ برتر راه پیدا می کنیم. او یک پدیده با استعداد است و برایم بسیار لذت بخش بود که رشد و تکامل او را از نزدیک دیدم. گریلیش این فصل به تمام دنیا ثابت کرد که توانایی بازی در تیم های سطح بالا را دارد."

مدافع سابق چلسی افزود: 

 "جک یک حرفه‌ای واقعی است و می خواهد که به بالاترین سطح راه پیدا کند. من امیدوارم که او به پیشرفت خود در کنار ما ادامه دهد و به قدرت ما اضافه کند. با حضور جک در تیم، ما حقیقتا شانس زیادی داریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала