بهبود بیش از 93 درصد مبتلایان به کرونا در چین

© REUTERS / Aly Songبهبود بیش از 93 درصد مبتلایان به کرونا در چین
بهبود بیش از 93 درصد مبتلایان به کرونا در چین  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمارهای کمیسیون دولتی صحت در چین نشان می‌دهد که تاکنون بیش از 93 درصد مبتلایان به ویروس کرونا در چین بهبود یافته اند.

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون دولتی صحت در چین می‌گوید که شمار مبتلایان ویروس کرونا در چین از جمله چه وارداتی و چه محلی در حال کاهش است.

براساس آخرین داده‌ها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین به 82 هزار و 798 نفر رسیده است و از آن جمله 77 هزار و 207 نفر درمان و از شفاخانه‌ها مرخص شدند که 93.2 درصد از کل موارد را تشکیل می‌دهد.

مسدود شدن راه‌های ورودی و خروجی شهر هاربین چین در پی افزایش شمار مبتلایان کرونا - اسپوتنیک افغانستان
مسدود شدن راه‌های ورودی و خروجی شهر هاربین چین در پی افزایش شمار مبتلایان کرونا

از شروع این بیماری همه‌گیر در سراسر چین به استثنای ولایت هوبی، 14 هزار و 670 مورد عفونت ثبت شده است که از آن جمله 120 مورد کشنده بوده و میزان مرگ و میر به 0.81 درصد رسیده است. ولایت هوبئی که کانون شیوع کرونا شمرده می‌شود، 68 هزار و 128 نفر به کووید- 19 مبتلا شده اند و کرونا جان 4 هزار و 512 نفر را گرفته است که میزان مرگ و میر در این ولایت 6.62 درصد بوده است.

کمیسیون دولتی صحت میزان مرگ و میر در شهر ووهان را 7.68 درصد گفته است. کووید- 19 در مجموع در چین جان 4 هزار و 632 نفر را گرفته است. میانگین میزان مرگ و میر در این کشور 5.59 درصد می‌باشد.

سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 مارچ اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌ها، بیش از 2 میلیون 470 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و کرونا جان بیش از 169 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала