Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازی‌های لالیگا تا زمستان بدون تماشاگر خواهد بود

© REUTERS / Susana VeraФутболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Микель Мерино во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اخیرا در جلسه ای هشت ساعته در مورد شرایط فوتبال اسپانیا در دوران بعد از قرنطینه صحبت شد که یکی از مهمترین تصمیم ها در مورد تماشاگران بود.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس رییس لالیگا روز چهارشنبه با نماینده باشگاه های لیگ های دسته اول و دوم اسپانیا جلسه گذاشت تا آنها را در جریان آخرین نتایج جلسات با فدراسیون و سازمان ورزش قرار بدهد. در واقع تا زمستان یعنی تا سال 2021 خبری از حضور تماشاگران در بازیهای لالیگا نخواهد بود.

Лионель Месси забивает свой третий гол - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی دولت اسپانیا برای کمک به باشگاه‌های متضرر لالیگا

در حقیقت همه منتظر هستند تا واکسن ضد کرونا ساخته شود تا امکان تجمعات گروهی وجود داشته باشد اما در شرایط فعلی دولت اسپانیا در نظر دارد که بازیها بدون تماشاگر برگزار شوند تا خطر شیوع کاهش پیدا کند. طبیعتا این تصمیم به ضرر باشگاه هاست چرا که درامد حق پخش را از دست می دهند که پیش بینی می شود تیم های لالیگایی روی هم از این بابت 117 میلیون یورو فقط به خاطر فصل جاری ضرر متحمل شوند.

بدون تماشاگر شدن در فصل آینده این اعداد را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. به همین خاطر است که خیلی از باشگاه های لالیگا تصمیم گرفتند که دستمزد بازیکنانشان را کم کنند تا آنها هم در ضرر مالی شریک شوند. به ضرر تکت فروشی باید مسائل دیگری نظیر فروشگاه‌های رسمی باشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و موزیم‌ها را هم اضافه کرد که به نظر می‌رسد تیم ها باید باید با ضرر ناشی از کرونا کنار بیایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала