Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار در بازی‌های بزرگ قابل اعتماد است

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، ستایش ویژه‌ از فوق ستاره برازیلی تیم‌ا‌‌ش انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، با وجود برخی انتقادات که نسبت به نیمار مطرح می شود اما سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که این بازیکن در بازی های بزرگ همواره قابل اعتماد است. توماس توخل در این باره گفت: " نیمار همیشه در حمله و دفاع یک بازیکن مهم به حساب می‌آید. باید به این موضوع اعتراف کنم که او در بازی‌های بزرگ همواره قابل اعتماد نشان می دهد.

 او سخت کار می‌کند و بازیکنی بسیار باهوش است. ما شاهد توانایی‌های او در بازی برابر دورتموند بودیم. او به همه نشان داد که مسئولیت هایش را به طور کامل می پذیرد."

پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال ۲۰۱۷ نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت. انتقالی که با مبلغ نجومی ۲۲۰ میلیون یورو نهایی شد و فوتبال اروپا را در یک شوک بزرگ فرو برد. بسیاری معتقد هستند که نیمار هنوز نتوانسته قیمت بالای خود را در تیم فرانسوی توجیه کند اما با این حال برخی مسائل حاشیه‌ای و مصدومیت ها در این موضوع تاثیر گذار بوده است.

در یکی دو فصل اخیر کیلیان امباپه یکی از ارکان موفقیت تیم پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده و حالا گفته می شود که نیمار در این تیم زیر سایه ستاره فرانسوی قرار گرفته است. از طرف دیگر تلاش های زیاد ستاره برزیلی برای بازگشت به بارسلونا در تابستان گذشته باعث شد رابطه بین او و هواداران پی‌اس‌جی تیره و تار شود. اگرچه به نظر می رسد با درخشش در فصل جاری این موضوع کمی ترمیم شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала