Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش پزشکان EPL برای بازگشت بازیکنان به تمرینات

© AP Photo / Jon SuperНападающий «Ливерпуля» Роберто Фирмино и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Роберт Снодграсс жмут руки на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Нападающий «Ливерпуля» Роберто Фирмино и полузащитник «Вест Хэм Юнайтед» Роберт Снодграсс жмут руки на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پزشکان لیگ برتر فوتبال انگلستان برنامه‌هایی را برای بازگشت بازیکنان به تمرینات ترسیم می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پزشکان لیگ برتر در حال مذاکره هستند که هدف آنها ایجاد مجموعه‌ای از پروتکل‌های دقیق برای باشگاه‌ها است که پس از بازگشت بازیکنان به تمرینات گروهی، آنان از باشگاه پیروی می‌کنند.

Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп в матче с ФК Вест Хэм Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاریخ شروع دوباره لیگ برتر انگلیس مشخص شد

در ابتکاری که توسط کارفرمایان لیک برتر انجام شده پزشکان هر 20 تیم در حال بحث و گفتگو هستند تا دستورالعمل‌هایی را برای به حداقل رساندن تهدید شیوع کروناویروس ارائه دهند.

پرونده‌ای برای بررسی در جلسه سهام‌داران یک هفته بعد (جمعه) به مقامات باشگاه ارائه خواهد شد.

توصیه‌های مطرح شده عبارتند از: علاوه بر اقدامات بازگشت، از بازیکنان خواسته می‌شود که کنترل دمای خود را در خانه انجام دهند و زمین‌های آموزشی به طور مرتب تمیز شوند تا سطح بهداشت مطلوب را تضمین کنند به خصوص اگر کسی علائم عفونت را نشان دهد.

مقاله‌ای در مجله معتبر پزشکی Lancet توسط اعضای بخش تنفسی بیمارستان "رویال برومپتون" نشان می‌دهد كه تهدید برای ورزشكاران جوان و نخبه ممكن است بیشتر از سایرین باشد.

باشگاه‌ها اصرار دارند که فقط دولت مجدداً تصمیم خود را از سر بگیرد.

آزمایش بازیکنان به طور مرتب به طور بالقوه روزانه انجام شود زیرا کونا ویروس با هزینه‌های قابل توجهی همراه با کیت‌های تست تا 350 پوند برای هر شخص تمام می‌شود.

همچنین نگرانی‌های آشکاری وجود دارد مبنی بر اینکه بازیکنان می‌توانند از انجام آزمایش خون منظم خودداری کنند.

همانطور که هفته گذشته توسط "اسپورت میل" گزارش شد، به باشگاه‌ها توصیه شده که می‌توانند بازگشت به تمرین را تا پایان ماه می داشته باشند اما پزشکان می‌خواهند یک بازه زمانی مشخص‌تر برای کار در پیش بگیرند. یک منبع در یک باشگاه لیگ برتری انتظار دارد که پروتکل‌ها "در سطح بالایی" قرار بگیرند تا ذهن بازیکنان راحت شود.

اگر تعداد زیادی از بازیکنان بخواهند سلامتی خود را در معرض خطر قرار دهند و خیلی زود به خانه برگردند، احساس ناراحتی می‌کنند.

از سوی پزشکان بالاتر لیگ تأیید شده که هرگونه اقدامات توافق شده احتمالاً با مشکلات مختلف دندان‌پزشکی همراه است.

به عنوان مثال، فیزیک‌های باشگاه هنگام درمان بازیکنان و پوشیدن دستکش‌های محافظ به احساس لمس خود متکی هستند و مانع از این روند می‌شود. به همین ترتیب، آینده‌ی زمان آموزش مبهم می‌تواند به روزهای قابل توجهی طولانی‌تر برای تعدادی از کارمندان منجر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала