Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌باوری ستین به بازیکنان آکادمی بارسا

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین، سرمربی فعلی باشگاه بارسلونا، از بازیکنان آکادمی استفاده کمتری نسبت به والورده در ترکیب داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا و لوئیز انریکه، دو مربی بارسا بودند که از بازیکنان آکادمی بیشترین استفاده را در ترکیب داشتند و پس از جدایی این دو مربی، دیگر مربیان بارسا کمترین استفاده را از بازیکنان تیم‌ B بارسا داشته اند.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ستین در میان دو راهی؛ نیمار یا لاوتارو

این موضوع همیشه از سوی بازیکنان جوان بارسا و هواداران مورد انتقاد قرار گرفته است و باعث جدایی برخی بازیکنان اکادمی نیز شده است.

کیکه ستین، سرمربی فعلی بارسا در روز معارفه‌اش مدعی شد که برخلاف دیگر مربیان بارسا از بازیکنان اکادمی استفاده بیشتری خواهد کرد، اما در دو ماهی که این مربی هدایت این تیم را به عهده داشته است، کمترین استفاده را حتی نسبت به والورده داشته است.

این مربی تنها دو بار از بازیکنان اکادمی در فهرست ابتدائی دعوت کرد و هر دو بار از بازیکنان به عنوان یار تعویضی استفاده کرد.

این مربی از ری ماناج در خط حمله برابر ختافه و سرجیو آکیمه در برابر ایبار و ناپولی در فهرست قرار گرفت که دومی به خاطر مصدومیت جوردی آلبا شانس حضور درفهرست را پیدا کرد. اما هیچ کدام در جریان بازیها فرصت پیدا نکردند. اینیاکی پنیا دروازه بان که در برخی بازیها در لیست قرار گرفته بود هم فرصت نصیبش درخشش نصیبش نشد.

توجیه ستین این است که زمان کمی داشته و فعلا فرصت پیدا نکرده تا به بازیکنان جوان فرصت بدهد اما آیا در آینده او به بازیکنان آکادمی فرصت خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала