Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروتکل لالیگا برای تمرینات تیم‌ها

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان لالیگا برای بازگشت تیم‌ها به تمرینات شان پروتكلی را ایجاد می‌كند.

به گزارش اسپوتنیک، روز پنجشنبه لالیگا پروتکل بازگشت به تمرین را به 42 باشگاه در دو بخش برتر اسپانیا ابلاغ کرد زیرا آنها سعی می‌کنند فراتر از اقدامات محدودیت در این کشور باشند و این مورد جهت اقدامات لازم برای گرفتن چراغ سبز توسط مقامات بهداشتی است.

لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سخت گیری عجیب لالیگا ؛ بازیکنان سه بار آزمایش کرونا میدهند

این پروتکل شامل چهار مرحله برای بازگشت به رقابت است. مرحله اول ادامه تمرین در خانه است. مورد دوم تمرین شخصی در زمین تمرین، آماده شدن و دُوش گرفتن در خانه است. مرحله سوم کار در گروه‌های کوچک قبل از مرحله نهایی است که کار گروهی بزرگتر خواهد بود. این مرحله نهایی قبل از بازگشت مسابقه مدنظر است.

در این مدت، همانطور که توسط "اسپورت" گزارش شده، بازیکنان در هتل‌ها یا اقامتگاه‌های جدا به سر خواهند برد. دسترسی محدود به کارکنان اساسی خواهد است و این اتفاق می‌تواند در زمین‌های تمرین این باشگاه‌ها رخ دهد، همانطور که رئال مادرید و ویارئال، هتل‌هایی در محل شان دارند.

آزمایشات باید در بین بازیکنان و مربیان انجام شود. همانطور که روز دیگر فاش کردیم، لالیگا مسئولیت هزینه‌های این افراد را بر عهده می‌گیرد.

سه تست وجود دارد: قبل از بازگشت به تمرینات فردی، قبل از جلسات گروهی و تازه قبل از شروع مجدد مسابقه، در صورت وجود آزمایش مثبت برای کروناویروس، بازیکن از گروه جدا می‌شود و بقیه با پروتکل تعیین شده ادامه می‌دهند.

کیکه ستین سرمربی بارسا و سرخیو بوسکتس هافبک این تیم، هر دو در مورد امکان انجام پروتکل ابراز تردید دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала