Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ردوندو: راموس باید در رئال باز نشسته شود

© REUTERS / Juan MedinaИгроки "Реал Мадрид" в матче с "Барселоной"
Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ردوندو ستاره سابق رئال‌مادرید می‌گوید که استعداد و حرفه‌ای راموس باید در رئال بازنشسته شود.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته فرناندو ردوندو هافبک سابق باشگاه رئال‌مادرید، بازنشستگی سرخیو راموس در رئال نتیجه منطقی در حرفه‌ی این بازیکن است.

ردوندو دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو، معتقد است کاپیتان مادرید علی‌رغم 34 سال سن هنوز زمان زیادی برای بازی دارد.

سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч Реал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
راموس هم‌بازی رونالدو می‌شود

قرارداد فعلی راموس در سال 2021 منقضی می‌شود اما ردوندو دوست دارد نماد این باشگاه را که موفق به کسب چهار عنوان لالیگا و همین تعداد از جام بین قاره‌ای شده به مادرید گره بزند.

او درباره راموس در مصاحبه با آ اس گفت: "سرخیو فوتبال زیادی پیش روی دارد. او از نظر جسمی تیزهوش و حرفه‌ای است. او کسی خواهد بود که تصمیم می‌گیرد چه موقع به کار خود پایان دهد."

وی افزود: "از نظر منطقی، او باید در مادرید حضور داشته باشد."

ردوندو سخنان پشتیبانی سرمربی زین الدین زیدان را مطرح کرد در حالی که گمانه زنی می‌شود اگر مادرید فصل 2019-20 را بدون کسب یک قهرمانی پس از سرگیری مجدد سپری نماید، زیزو موقعیت خود را تحت فشار خواهد یافت.

ردوندو همچنین با تمجید از ظهور فدریکو والورده و ادامه روند پیشرفت کاسمیرو که 25 بازی از 27 بازی لیگ این باشگاه را انجام داده در مورد گزینه‌های خط میانی مادرید نیز صحبت کرد.

ردوندو درباره والورده گفت: "واقعاً برای تیم مهم است. او واقعاً جوان است، واقعاً پویاست و در این مدت کوتاه شخصیت خود را نشان داده است. کاسمیرو جوان و از نظر جسمی قدرتمند است."

ردوندو در پاسخ به این سؤال که آیا مادرید باید به فکر داشتن هافبک دیگری برای کمک به زیدان در چرخش کاسمیرو و کاهش بار روی میز ستاره برزیلی باشد احساس کرد که همیشه یک قدم ارزشمند نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала