مرگ 4 هزار آمریکایی در یک شبانه روز در پی ابتلا به COVID-19

© REUTERS / Brendan McDermid مرگ 4 هزار آمریکایی در یک شبانه روز از اثر ابتلا COVID-19
  مرگ 4 هزار آمریکایی در یک شبانه روز از اثر ابتلا COVID-19 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آمریکا به 710 هزار و 21 نفر و تعداد قربانیان نیز به 37 هزار و 158 نفر افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در آمریکا همچنان با سرعت زیادی ادامه دارد.

تنها در مدت شبانه‌روز گذشته حدود 4 هزار نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا به علت آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار وبسایت ورلد میتر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آمریکا 710 هزار و 21 نفر و تعداد قربانیان نیز به 37 هزار و 158 نفر افزایش یافته است.

شمار مبتلایان کرونا ویروس در روسیه به 32 هزار تن رسید - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان کرونا ویروس در روسیه به 32 هزار تن رسید

در همین حال دانشگاه واشنگتن آمریکا اعلام کرد شمار جان باختگان ناشی از کرونا در آمریکا تا 3 ماه دیگر به 60 هزار نفر می‌رسد.

این در حالی است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان به مرز 2 میلیون و 220 هزار نفر نزدیک می‌شود. نزدیک به 150 هزار نفر تاکنون جان خود را بر اثر ابتلا COVID-19 در سراسر جهان از دست‌ داده‌اند.  

بر اساس آخرین آمارها، تا به امروز بیش از 560 هزار نفر نیز از این ویروس رهایی یافته‌اند.

در روسیه شیوع ویروس کرونا به اوج رسیده است. تاکنون 32 هزار نفر   به COVID-19 مبتلا شده، 273 نفر، بر اساس آمار رسمی، جان خود را از دست داده‌اند. 

گفتنی است ویروس کرونا نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان چین ظاهر و طی مدت کوتاهی با شیوع در 210 کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала