نتایج اولین آزمایشات مصونیت در برابر کرونا در روسیه اعلام شد

© Sputnik / Nina Alekseeva /  مراجعه به بانک تصاویر نتایج اولین آزمایشات مصونیت در برابر کرونا در روسیه اعلام شد
نتایج اولین آزمایشات مصونیت در برابر کرونا در روسیه اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
240 پزشک روس در مرکز طبی و جراحی "پیروگوف" در مسکو آزمایش مصونیت در برابر کروناویروس داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت بهداشت روسیه اعلام کرد که در مرکز طبی و جراحی "پیروگوف" در مسکو، 240 پزشک آزمایش مصونیت در برابر کرونا انجام دادند، نتایج این آزمایش نشان می‌دهد که 15 درصد آنان از مصونیت در برابر این ویروس برخوردار اند.

کمک 5 میلیون دالری امریکا برای مبارزه با کرونا در فلسطین - اسپوتنیک افغانستان
کمک 5 میلیون دالری امریکا برای مبارزه با کرونا در فلسطین

این آزمایش از پزشکان گرفته شده بود که از در دو ماه اخیر، هیچ علائم کرونایی نداشته اند، و حالا مقاومت وجود پزشکانی که در منطقه "سرخ" مسکو کار می کنند، هویدا شد.

وزارت بهداشت روسیه افزود که سیستم آزمایش در مرکز علمی دولتی ویروس شناسی و بیوتکنولوژی "وکتور" در نووسیبیرسك توسعه یافته است.

پیش از این آنا پوپوا، رئیس سرویس فدرال نظارت در زمینه حمایت از مصرف‌ کننده روسیه اعلام کرده بود که آزمایش پزشکان "پادتن" ویروس کرونا از 14 آپریل آغاز شده است. این آزمایش نشان می دهد که تا چه حد پزشکان ایمن شدند، همچنین این آزمایش برای تهیه واکسن ویروس کرونا که در حال توسعه است، کمک خواهد کرد.

گفتنی‌ست، امروز (17، آپریل) در روسیه 4080 مورد جید کروناویروس در 81 واحد روسیه  به ثبت رسیده است. تعداد تمام مبتلایان کروناویروس در سراسری این کشور به 32008 تن می‌رسد که در مجموع 273 تن جان باخته اند و 2590 تن دیگر بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала