معرفی طرح لغو قرنطین در امریکا از سوی ترامپ

© AP Photo / Evan Vucciمعرفی طرح لغو قرنطین در امریکا از سوی ترامپ
معرفی طرح لغو قرنطین در امریکا از سوی ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریكا طرحی را برای مرحله بندی قرنطین در این كشور ارائه داد كه به دلیل كروناویروس صادر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا طرحی را معرفی کرد که در او آمده است: "طرح جدید به والیان جدید این امکان را می دهد که اقدامات مرحله ای و انتخابی را برای باز کردن ایالت های خود انجام دهند." رئیس جمهور خاطرنشان كرد كه مقامات محلی قادر خواهند بود به طور مستقل تعیین كنند كه قرنطینه به دلیل كرونا ویروس چه موقع حذف شود.

بحران کرونا در امریکا؛ ایالات متحده در ثبت واقعات فوتی ریکارد زد - اسپوتنیک افغانستان
بحران کرونا در امریکا؛ ایالات متحده در ثبت واقعات فوتی ریکارد زد

به گفته وی، این طرح از سه مرحله تشکیل شده است. آقای ترامپ گفت: "استراتیژی ما به منظور حمایت از شهروندان کهن‌سال و گروه های آسیب پذیر ادامه خواهد یافت، در حالی که در عین حال به ارتش و سایر گروه های با استعداد ( جمعیت) نیز اجازه می دهیم کار خود را انجام دهند، «که هیچ کس بهتر از آنها انجام داده نمی‌تواند».
همانطور که ترامپ تأکید کرده است که برخی از دانشمندان هشدار می دهند که موج دوباره ویروس کرونا در پائیز خواهد بود.. وی گفت: "اگر ویروس در پاییز برگردد، که برخی دانشمندان معتقدند، شاید این توصیه ها تضمین کند که ما آماده پاسخ سریع خواهیم بود."
در عین حال رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در کاخ سفید گفته است که اگر طی 14 روز آینده مبتلایان کاهش یابند. امکان دارد که شهرها از قرنطینه خلاص شود. و عین حال، درمانگاه‌های محلی باید طبق معمول کار کنند.
ایالات متحده امریکا از نظر مبتلایان در مکان اول جهان قرار دارد و کرونا جان 33284 نفر را تا به حال گرفته است. در مجموع بیش از 671 هزار نفر در این کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
سازمان جهانی صحت در تاریخ 11 مارچ اعلام کرد که کرونا ویروس به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала