Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرگوسن خواهان انتقال رونالدو به بارسلونا بود

© REUTERS / Vincent WestReal Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014.
Real Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates a goal during their Spanish first division soccer match against Eibar at Ipurua stadium in Eibar November 22, 2014.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رامون کالدرون، مدیر سابق رئال مادرید در مورد انتقال رونالدو به رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در سال 2009، منچستر یونایتد با پذیرفتن پیشنهاد 80 میلیون پوندی (94 میلیون یورو) رئال مادرید، اجازه داد رونالدو به این باشگاه بپیوندد.

Долорес Авейру и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو بازیکن شماره یک فوتبال است

مذاکرات رئال با یونایتد از سال 2007 و در زمان ریاست رامون کالدرون آغاز شد و این بازیکن در سال 2008 با رئال مادرید پیش قرارداد امضأ کرد و در زمان ریاست پرز کهکشانی شد.

رامون کالدرون، رییس سابق رئال مادرید که گام‌های ابتدائی برای پیوستن رونالدو به این باشگاه را برداشته بود، امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که فرگوسن خواهان انتقال کریس به بارسلونا بوده است.

رامون به سایت المیادین در این مورد گفت:« فرگوسن سرمربی وقت منچستریونایتد نمی خواست که این رونالدو به رئال مادرید بپیوندد. او از رئال مادرید خوشش نمی آمد چرا که ما رقیب مستقیم او بودیم. او با بارسلونا تماس گرفت و رونالدو را پیشنهاد داد. طبیعتا بارسلونا از این فرصت خوشحال شد اما کریستیانو رونالدو خودش خواست به پیش قرارداد وفادار بماند و به مادرید آمد.»

این در حالی‌ست که رونالدو در سال 2018 با 105 میلیون یورو و در پی اختلافات با مدیران رئال راهی یوونتوس شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала