Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکیتیچ می‌تواند برود اما قرضی نه!

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیچ
راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای یک روزنامه چاپ کاتالونیا باشگاه بارسلونا تمایلی به واگذاری قرضی ایوان راکیتیچ هافبک کروات خود ندارد و فقط با پیشنهاد خرید دائمی موافقت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر، اخباری مبنی بر نارضایتی ایوان راکیتیچ از وضعیت کنونی‌اش در بارسلونا به گوش رسیده است، حالا موندو گزارش جدیدی را از وضعیت این بازیکن در نیوکمپ ارائه کرده است. 

به نقل از موندو دپورتیوو، سران بارسلونا به طور واضح به راکیتیچ اعلام کرده‌اند که قصد دارند او را تا پایان مدت قراردادش در تیم نگه دارند و با هرگونه جدایی وی به شکل قرضی، مخالفت می کنند. همچنین موندو گزارش داده که تا سال 2021، نقش راکیتیچ در ترکیب بارسلونا کمرنگ تر از همیشه خواهد شد.

بارسلونا علاقه مند است تا هافبک کروات خود را در تابستان پیش رو به فروش برساند تا از این طریق، کسب درآمد کند. پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تنها شانس بارسلونا برای فروش راکیتیچ است، چون سال 2021 قرارداد او با باشگاه به پایان می رسد و وی می تواند در آن زمان، به صورت رایگان از تیم جدا شود. لازم به ذکر است که بارسلونا پیش از این چندین بار خواسته بود که راکیتیچ را به فروش برساند، اما این هافبک 32 ساله، همواره خواسته اش ماندن در تیم بود. 

گفتنی است که در حال حاضر، تنها مشتری جدی راکیتیچ، تیم سابقش سویا است. 

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала