Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مدیر مستعفی بارسا به شکایت باشگاه علیه خودش

عضو شوید
امیلی روسو، مدیر مستعفی بارسا به شکایت باشگاه علیه خودش واکنش نشان داد و مدعی شد که فساد در باشگاه واضح است.

به گزارش اسپوتنیک، چند روز قبل باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رسما علیه امیلی روسو، نائب رییس سابق و عضو سابق هیئت مدیره بارسلونا به دلیل اتهامات دروغ به دادگاه شکایت کرد.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
باشگاه بارسلونا علیه نائب رییس سابقش رسما شکایت کرد

حالا روسو به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که فساد در این باشگاه وجود دارد.

امیلی در بیانیه‌ای چنین نوشت:

1. امیدوارم که هرگز غرور باشگاه ما و کارمندانش به خطر نیافتد. باعث افتخار من است که توانستم به بارسای عزیزم خدمت کنم و این فرصت را داشتم تا با افرادی آشنا شوم که شخصیت حرفه ای و انسانی فوق العاده ای داشتند.

2. این نکته که فساد در بخش مدیریتی باشگاه وجود دارد، کاملا واضح است و این نکته را می توان در قراردادهایی با شرکت هایی که بهشت مالیاتی هستند و به پولشویی کمک می کنند، مشاهده کرد. آنها با این کار می خواهند جلوی بررسی قانونی را بگیرند.  امضای هیئت مدیره و کمیته حقوقی باشگاه زیر این قراردادها دیده می شود.

3. باید بگویم که همه این تخلفات را پیش از این به گوش مدیران باشگاه رساندم اما متاسفانه دلیل استعفای من نیز همین بود. وظیفه خود می دانستم که این چیزها را دستکم نگیرم اما باید بگویم که حق   شکایت از این بی قانونی ها هم محفوظ است.

4. در مقابل این شرایط، حق اقدام قانونی را در دفاع از خودم را محفوظ نگاه می دارم، به خصوص که همان طور که ذکر شد، این شکایت به اعتبار شخصی من ضربه خواهد زد. این چیزها را به وکیلم دیگو آرتاچو واگذار کرده ام.

5. باید اعلام کنم که تمامی صحبت هایی که پیش از این در این باره انجام شده کاملا صحت دارند و معتبر هستند. حرفهایی که زده شد کاملا مستند و اساسی هستند. باید اعلام کنم که شکایت حقوقی اعلام شده از من، هیچ اساس و بنیانی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала