Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره گران‌قیمت و ناکام بارسلونا در راه سری‌آ

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به نیمکت‌نشینی احتمالی، قاعدتا عثمان دمبله نیز مشکلی با جدایی از بارسلونا نداشته و این بازیکن می تواند دوباره در سری آ تولدی دوباره داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا از بی‌انضباطی‌ها و مصدومیت‌های متوالی عثمان به ستوه آمده و با توجه به تلاش برای جذب گزینه‌هایی چون نیمار و لائوتارو مارتینز در تابستان و ترافیک شدید خط حمله، مشکلی با جدایی این وینگر فرانسوی در تابستان نخواهند داشت.

عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرسنال با لیورپول برای جذب دمبله وارد رقابت شد

مصدومیت در دیدار مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان باعث شد عثمان دمبله فصل جاری را از دست بدهد و علیرغم به تعویق افتادن مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا نیز کادر فنی بارسلونا امیدی به بازگشت او به میادین تا آغاز فصل بعد ندارند. اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد دو باشگاه یوونتوس و اینتر قصد دارند در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خرید عثمان دمبله اقدام کنند.

دمبله که در تابستان سال 2017 با رفتن نیمار جانشین او در بارسا شد، نیمی از بازی‌های بارسلونا در سال‌های اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده و بارها به دلیل تاخیر در تمرینات و رفتارهای پرحاشیه مورد توبیخ قرار گرفته است. قیمت احتمالی انتقال عثمان دمبله به سری آ حدود 70 میلیون یورو خواهد بود که ضرر بزرگی برای بارسلونا که این بازیکن را با مبلغ 105 میلیون یورو به علاوه بندهای پاداش از دورتموند جذب کرد محسوب می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала