Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی از کلوب بروژ واپس گرفته می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه کلوب بروژ Футбол. Товарищеский матч. "Зенит" - "Брюгге"
باشگاه کلوب بروژ Футбол. Товарищеский матч. Зенит - Брюгге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجمع عمومی طرفداران لیگ بلجیم جلسه‌ای را برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت فصل 2019-20 برگزار می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مجمع عمومی طرفداران برگزاری مسابقات لیگ بلجیم تاریخ بازی‌ها را عقب انداختند تا تصمیم بگیرند که بازی‌ها لغو شود یا خیر؟

هفته گذشته، برگزاركنندگان توصیه كردند كه این فصل باطل شود در حالی که همه‌گیر کرونا ویروس همه بازی‌های فوتبالی جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

این حرکت بی سابقه باعث می‌شد که کلوب بروگ قهرمان شود و تیم وازلند-بایر از جدول سقوط کند.

Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
عصبانیت رییس یوفا از پایان زود هنگام لیگ بلجیم؛ محرومیت باشگاه‌ها از لیگ قهرمان

یوفا بعداً تأکید کرد که چنین تصمیمی عجولانه است و تصمیم لغو کل بازی‌ها باید به عنوان "آخرین راه حل" توسط همه انجمن‌های عضو گرفته شود.

یک مجمع عمومی طرفدار لیگ برای 15 اپریل فراخوانده شده تا درباره یافته‌های یک کارگروهی با ارزیابی پیامدهای ورزشی و مالی ادامه فصل صحبت کند.

در حالی‌که از طرفداران تمامی باشگاه‌ها دعوت شده بود اما با این حال، بیانیه‌ای روز پنجشنبه تأیید کرد که این مجمع تا 24 اپریل به تعویق افتاده است.

در این بیانیه اضافه شده است: "اعضای کارگروه منصوب شده توسط هیئت مدیره اکنون وظایف خود را ادامه می‌دهند."

پنج شنبه گذشته در بیانیه رسمی خود، هیئت مدیره لیگ بلجیم گفت که این تصمیم اتخاذ شده زیرا بعید است مسابقات بتوانند قبل از پایان ماه جون برگزار شود، مگر اینکه آنها پشت‌درهای بسته بازی کنند و حتی در آن صورت خطر قابل توجهی برای بازیکنان و کارکنان روز مسابقه پیش بینی خواهد شد.

با این فاکتور اضافی که بازیکنان در حال حاضر قادر به تمرینات صحیح برای آینده قابل پیش بینی نیستند، بهتر بود فوراً فصل را تمام کنیم.

آنها گفتند: "هیئت مدیره به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که پس از 30 جون، ادامه رقابت مطلوب نیست. فصل 2019-20 و پذیرش طبقه بندی فعل لیگ بلجیم به عنوان مرحله نهایی، با توجه به تصمیمات کمیسیون صدور مجوز صورت گرفته است."

هنگامی که آخرین بازی برگشت در 7 مارچ برگزار شد، کلوپ بروژ صدر نشین لیگ بود و با 15 امتیاز اختلاف نسبت به خنت (دومی) عنوان را از آن خود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала