Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقم قرارداد قرضی کوتینیو با چلسی مشخص شد

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی حدود 13میلیون پوند برای جذب کوتینیو در نظر گرفته است.

به گزارش اسپورت، نشریه اسپورت مدعی شده که چلسی به فیلیپه کوتینیو علاقه مند است و قرارداد قرضی را برای راهی خروج او از بارسلونا به او پیشنهاد قرارداد قرضی با ارزش 13 میلیون پوند می‌دهد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
دست رد بارسلونا به پیشنهاد 80 میلیونی برای خرید کوتینیو

کوتینیو در پی جابجایی 142 میلیون پوندی از لیورپول در جنوری 2018 تلاش کرد تا با زندگی در نیوکمپ سازگار شود و این روند را به صورت قرضی در بایرن مونیخ ادامه داد.

قهرمان آلمان گزینه‌ای انحصاری برای امضای قرارداد دائمی این بازیکن 27 ساله در تابستان را دارند، اما انتظار نمی‌رود این کار را با توجه به هزینه‌ای که بارسلونا از آن می‌کند، انجام دهند.

به نقل از اسپورت، حالا چلسی روند تحولات را زیر نظر گرفته و آماده است تا با پیشنهاد قرضی برای بیرون راندن کوتینیو از صورت‌حساب دستمزد بارسا، گزاف گویی کند.

گفته می‌شود که آبی‌ها حاضر به پرداخت دستمزد هر هفته 250.000 پوند برای بازیکن برزیلی هستند و در طول فصل آینده برابر با 11 میلیون پوند خواهد شد.

این در حالیست که کوتینیو در 22 بازی بوندسلیگا توانسته 8 گل بزند و شش پاس گل داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала