Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت سوارز از خرید نیمار و لاوتارو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Ювентус" - "Барселона"
سوارز و نیمار Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Ювентус - Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سوارز از خرید احتمالی نیمار و لاوتارو مارتینز حمایت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوییز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا از احتمال خرید نیمار و لاوتارو توسط بارسا، حمایت کرد.

نیمار تابستان بارها با انتقال به دور از پاری‌سنت‌ژرمن و با بازگشت به نیوکمپ پیوند خورده به نظر می‌رسد. در همین حال، مارتینز مهاجم اینتر از یک فصل خوب در سری آ برخوردار بوده و طبق گزارش‌ها، آنها به دنبال جانشین سوارز هستند که به سال پایانی قراردادش نزدیک می‌شود، توجه کاتالان‌ها را به خود جلب کرده است.

El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان
بارسا هم‌زمان نیمار و لاوتارو را می‌خواهد
 

در حالیکه با بحران کروناویروس مدام احتمال دارد که انتقال آینده احتمالی در آینده نزدیک ممکن نباشد، سوارز اظهار داشت که نیمار و مارتینز به اندازه کافی با استعداد هستند که می‌توانند تأثیر مثبتی در بارسلونا داشته باشند.

سوارز به موندو دپورتیوو گفت: "صحبت کردن در مورد بازیکنان امروز دشوار است. وضعیت امروز دنیا، صحبت کردن در مورد اینکه چه کسی می‌تواند بیاید به همین دلیل همه چیز پیچیده است."

او افزود: "من می‌توانم درباره بازیکنانی صحبت کنم که آنها بازیکنان بزرگی هستند. بدیهی است که نیمار، همه او را می‌شناسند و قدردانی را که از او در اتاق رختکن داریم می‌دانیم که به عنوان یک بازیکن غیرقابل انکار است زیرا او هنوز زمان زیادی دارد. هدیه دادن و در رختکن همیشه بخاطر محبت و علاقه‌اش از او استقبال می‌شود."

سوارز در ادامه در مورد لاوتارو گفت: "لاوتارو بازیکنی است که در ایتالیا رشد زیادی کرده است. او یک شماره 9 است که حرکات دیدنی دارد و این نشان دهنده آن است که چقدر مهاجم بسیار خوبی است."

سوارز با وجود 33 سالگی در جنوری از ایده رقابت‌های اضافی برای تأمین موقعیت در خط مقدم این باشگاه استقبال می‌کند.

سوارز اضافه كرد: "این طور نیست كه شخص احساس سازگاری داشته باشد اما احساس خوشبختی می‌كند كه باشگاه می‌خواهد بازیکنانی را كه می‌خواهند برای یاری رساندن و رسیدن به همان هدفی كه همه افراد دارند، درگیر كنند. هدف از پیروزی در همه چیز است. سپس وقتی صحبت از رقابت سالم در تیم می‌شود، همیشه وجود خواهد داشت و ما همیشه همه را به یک سمت می‌اندازیم."

سوارز اضافه نمود: "بنابراین بازیکنانی که می‌آیند برای یک مکان بجنگند و به تیم کمک می‌کنند، همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند، همیشه بهتر خواهند بود و گروه را تقویت می‌کنند."

با توجه به اینکه در حال حاضر اسپانیا به دلیل همه‌گیر شدن کرونا ویروس متوقف است، آینده بلند مدت سوارز با بارسلونا نامشخص است زیرا وی تأکید کرد که تمرکز باید بر غلبه بر بحران کنونی باشد.

سوارز گفت: "نه، من هنوز چیزی نمی‌دانم... در این مورد آنچه که من حداقل فکر می‌کنم آینده است، زیرا در شرایطی که امروز دنیا تجربه می‌کند، ما باید به آنچه فکر کنیم که چطور پیشرفت کنیم سپس آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت."

وی افزود: "در حال حاضر من با این باشگاه قرارداد دارم و فعلاً به فکر انجام چیزی غیر از اجرای آن نیستم. مطمئناً وقت آن خواهد بود که باشگاه و من برای نشستن و صحبت کردن از آنجا که این رابطه همیشه خوب بوده است، فرصت داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала