زیان میلیارد دالری بیزینس ترامپ در پی شیوع کرونا

© REUTERS / Jonathan Ernstزیان میلیارد دالری بیزینس ترامپ در پی شیوع کرونا
زیان میلیارد دالری بیزینس ترامپ در پی شیوع کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مجله امریکایی در یک گزارش جدید خود از زیان یک میلیارد دالری رئیس‌جمهور امریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا به دلیل اقدامات قرنطینه عمومی در جهان، یک میلیارد دالر را از دست داده است و که اکنون ثروت وی به 2.1 میلیارد دالر برآورده شده است.

گزارش ماه جنوری مشاور ترامپ فاش شد؛ جان باختن نیم میلیون امریکایی به اثر کرونا - اسپوتنیک افغانستان
گزارش ماه جنوری مشاور ترامپ فاش شد؛ جان باختن نیم میلیون امریکایی به اثر کرونا

کارشناسان برای ارزیابی این که کووید- 19 تا چه اندازه بر بیزنیس ترامپ تاثیر گذاشته است، بر قیمت سهام شرکت‌های برجسته توسعه اتکا کردند که سهام آنها 37 درصد کاهش قیمت داشتند و بخش اصلی بیزنیس آقای ترامپ نیز در واقع در این زمینه است.

روز گذشته، رئیس‌جمهور ترامپ گفت که نوری در انتهای تونل دیده می‌شود. به گفته وی، در ایالت نیویورک میزان مرگ و میر کاهش می‌یابد و این ممکن است یک نشانه خوبی باشد.

ایالات متحده امریکا از نظر مبتلایان ناشی از ویروس کرونا در مکان اول جهان قرار دارد. بیش از 335 هزار نفر در این بیماری آلوده شده اند و کرونا جان 9 هزار و 500 نفر را گرفته است و همچنان بیش از 17 هزار نفر درمان شده اند.

در تاریخ 11 ماه مارچ، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، حدود 1.3 میلیون نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا شده اند و بیش از 74 هزار نفر جان باخته اند و همچنان بیش از 277 هزار نفر نیز درمان شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала