Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس یوفا: لیورپول در هر صورت قهرمان لیگ برتر است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020
رییس یوفا UEFA Презентация официальной эмблемы Санкт-Петербурга - города-организатора Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس یوفا به این باور است که لیورپول در هر صورت قهرمان لیگ برتر انگلیس در این فصل خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، لیورپول 25 امتیاز با منچسترسیتیِ رده دومی در لیگ برتر انگلیس فاصله دارد و حتی رییس یوفا هم می‌گوید تصور اینکه جام به سرخ‌های مرسی‌ساید ندهند، سخت است.

لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ضرر 55 میلیون پوندی لیورپول در صورت نا تمام ماندن لیگ

الکساندر چفرین در خصوص برگزاری مسابقات لیگ جزیره و دیگر لیگ‌های اروپایی گفت:«اگر مسابقات داخلی به هر دلیلی برگزار نشود باید قهرمانان لیگ‌های اروپایی معرفی شوند. لیورپول باید به عنوان قهرمان لیگ برتر انگلیس معرفی شود. اگر مسابقات لیگ جزیره برگزار شود لیورپول قطعا قهرمان خواهد شد.»

او در دامه صحبت‌هایش همچنان در این مورد اظهار داشت:«من نمی‌توانم تیمی را ببینم که مانع قهرمانی آنها شود لیورپول همین حالا هم با اختلاف در صدر قرار دارد. آنها به هر نحوی که شده بدون حضور تماشاگران و برگزاری مسابقات یا با تصمیم اتحادیه انگلیس شایسته قهرمانی هستند و قهرمان این فصل لیگ جزیره خواهند شد

با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای مایکل آرتتا سرمربی اسپانیای آرسنال و هادسون اودوی ملی پوش باشگاه چلسی مسابقات لیگ برتر انگلیس تا اطلاع بعدی تعطیل شد و اتحادیه فوتبال انگلیس با وجود شیوع ویروس کرونا در این کشور به نظر می‌رسد با چالش بزرگی برای از سرگیری این رقابت‌ها روبه‌رو باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала