Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال کاسیاس از انتقال احتمالی امباپه به رئال

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، جذب امباپه را از سوی این باشگاه فوق‌العاده عنوان کرد.

طبق گزارش آاس، باشگاه فرانسوی اجازه جدایی این بازیکن را صادر نخواهد کرد و این بازیکن مجبور است که تا پایان قراردادش در این تیم بماند، اما مدیران پی‌اس‌جی فصل بعد مجبور خواهند بود که آماده مذاکره شوند، زیرا نمی‌خواهد چنین بازیکنی را به صورت رایگان از دست بدهند.

کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
چرا خرید امباپه برای رئال دشوار است؟

رئال مادرید نیز به دنبال تحریک این بازیکن است تا قراردادش را به هیچ عنوان تمدید نکند و حالا برای کار ترفند جدید را روی دست گرفته است و می‌خواهد با تمجید ستاره‌گانش از این بازیکن جوان، او را به سمت مادرید بکشد.

ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید پس از راموس و کارواخال، سومین بازیکن است که از امباپه تمجید می‌کند تا او بیشتر به رئال فکر کند.

ایکر امروز در گفت‌وگویی از انتقال این بازیکن  به تیم سابقش استقبال کرد و او را بازیکن شگفت‌انگیز عنوان کرد.

کاسیاس در این مورد گفت:« همه از استعداد و توانایی‌های امباپه آگاه هستیم و انتقال او به رئال فوق‌العاده خواهد بود. او می‌تواند در کنار وینسیوس در رئال مادرید بدرخشد و به عقیده من حتی فکر کردن به این موضوع لذت بخش خواهد بود.»

این در حالی‌ست که امباپه که زیدان در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود که عاشق امباپه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала