روسیه قدرتمندترین گلوله جهان را تولید کرد

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Патроны, используемые военнослужащими на совместных учениях разведывательных подразделений Воздушно-десантных войск (ВДВ) России и Сил специальных операций (ССО) Белоруссии
Патроны, используемые военнослужащими на совместных учениях разведывательных подразделений Воздушно-десантных войск (ВДВ) России и Сил специальных операций (ССО) Белоруссии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این گلوله را می تواند در تمام اسلحه دستی بخصوص در تفنگچه ها از نوع اوداف "مار بوا" که برای گلوله 9 × 21 میلی‌متر طراحی شده، استفاده کرد.

به گزارش اسپوتنیک، موسسه عملی – پژوهشی مرکزی مهندسی مکانیک "TsNIITochMash" از تولید گلوله‌ی خبر داد که قادر به سوراخ کردن جلیقه ضدگلوله از نوع 2، و قابل استفاده در مسافت بیشتر نسبت به گلوله‌های عادی می‌باشد.

معرفی تفنگچه جدید ارتش روسیه + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
معرفی تفنگچه جدید ارتش روسیه + تصاویر

آلبرت باکوف مدیر عمومی این موسسه می گوید: "دانشمندان ما به دنبال پیکربندی هسته گلوله در لبه در بالای آن هستند، به صورت آزمایشی مشخص شد که طراحی مشابه هسته گلوله روی دقت آتش تاثیر نمی گذارد. به این مهمات جدید را گلوله "اوداف" گفته می شود. همچنین اثر کشنده بالایی را ارائه می دهد و یکی از قدرتمندترین گلوله های کالیبر 9 میلی متر در جهان است".

قابل یاد آوری است که پیش از این "روستخ" گلوله کالیبر 9 میلی متری معرفی کرده بود که قادر به سوراخ کردن جلیقه های ضدگلوله – 2 بود.  که در هنگام فیر بی صدا و بدون شعله آتش بود.

این گلوله برای مجموعه‌ای از تفنگچه‌ها از نوع اوداف "مار بوا" برای گلوله 9 × 21 میلیمتر طراحی شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала