روسیه به صربستان در مبارزه با کرونا کمک نمود + ویدئو

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر جزوتام مبارزه با سلاح کیمیاوی و بیالوژیکی روسیه
جزوتام مبارزه با سلاح کیمیاوی و بیالوژیکی روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشور صربستان با قدردانی از مبارزه متخصصین نظامیان روسیه با کرونا ویروس، ویدیو فعالیت ایشان را منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع صربستان اولین تصاویر از فعالیت متخصصین نظامی روسیه علیه کرونا ویروس را نشر نموده است.

طبق گزارشات اخیر وزارت صحت عامه صربستان، تعداد تلفات جانی ناشی از کرونا ویروس در این کشور بیش از 50 نفر و مبتلا شدگان بیش از 1908 نفر رسیده است.

​وزارت دفاع صربستان خبر داده است که متخصصین نظامی روسیه برای مبارزه با کرونا ویروس به صربستان استخدام شده اند و به فعالیت ضد عفونی در صربستان آغاز نموده اند. از برکت جزوتام مقابله با سلاح های کیمیاوی و بیولوژیکی روسیه با تکنالوژی مدرن شان، تقریباً 65000 مترمربع تاسیسات طبی کشور ما و ساحات اطراف آن ضد عفونی شده است.

در ویدیو منتشر شده معلوم می شود که متخصصین نظامی روسیه با موترهای کاماز شان داخل قلمرو اکادمی طب نظامی بلگراد می شوند. متخصصین با لباس هاو دستگاه های خاص منطقه را از ویروس و مکروب پاک می کنند. در تصویر دیگری فعالیت این جزتام در کلینیک مرکزی "دراگیشا میشوویچ" مشاهده می شود.

باید تذکر داد که به تاریخ 3-4 اپریل، روسیه 11 طیاره -76 یل، 87 تن دکتوران نظامی ویروس شناس، وسایل خاص مقابله با ویروس و16 تخنیک نظامی را به این کشور برای مقابله با ویروس کرونا فرستاد. سپس متخصصین نظامی روسیه و صربستان شکل و میتواد مبارزه با ویروس را هماهنگ کردند. دو بریگاد طبی در بلگارد فعالیت می کنند که وضع در آنجا خراب است و 5 بریگاد دکتوران به شهر های نیش، کیکیندا، والیوا و چوپرییا استخدام می گردند.   

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала