Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیازهای نیمار برای رسیدن به رونالدو و مسی

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار به حرفه‌ای بودن رونالدو و مسی احتیاج دارد تا در جهان قدرت‌نمایی کند.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته زیکو یکی از بزرگان فوتبال برزیل، نیمار برای دستیابی به تمام توان خود باید با حرفه‌ای بودن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مطابقت نماید.

نیمار با بازگشت به بارسا و دیدار مجدد با مسی و لوئیز سوارز به شدت ارتباط دارد، که پیش از این یکی از بی‌نظیرترین واحدهای هجومی را در فوتبال مدرن تشکیل داده بود.

زیکو در استعداد نیمار شک ندارد، اما احساس می‌کند قادر نخواهد بود به سطح مسی و رونالدو ستاره که 11 بار بین آنها توپ طلا تقسیم شده برسد.

زیکو به گازتا دلو اسپوت گفت: "من نیمار را خیلی دوست دارم، روش بازی او باورنکردنی است. اما او باید مثل رونالدو و مسی که برای فوتبال زندگی می‌کنند حرفه‌ای‌تر عمل کند. نیمار افکار زیادی دارد که او را منحرف می‌کند. من اخیراً با او صحبت کردم و از او خواستم حرفه‌ای‌تر باشد."

زیکو افزود: "او اکنون 28 سال سن دارد و تیم خوبی در PSG وجود دارد. آنها می‌توانند در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شوند. این بستگی به کیفیت او در طول مسابقات دارد، نه فقط برای یک مسابقه. اکنون نیمار تجربه و بلوغ بیشتری دارد."

نیمار به برزیل برگشت و مطابق با پروتکل‌های دولتی که برای جلوگیری از گسترش Covid-19 تنظیم شده، در کنار خانواده‌اش در قرنطین به س می‌برد.

او در ماه فبروری انتقاداتی را از طرفداران و کارشناسان به دلیل میزبانی جشن تولد در یک کلوپ شبانه در پاریس، جلب کرده بود.

بعداً نیمار به دلیل مصدومیت دنده از بازی خارج شد، اگرچه این باشگاه تأکید کرد که در بازی‌های قبلی مقابل مونت‌پلیه حفظ شده است.

پس از بازگشت به عمل، او در هر دو مرحله از لیگ قهرمانان PSG و در دور شانزدهم لیگ قهرمانان گل پیروزی برابر بروسیا دورتموند را به ثمر رساند تا جایگاه خود را در مرحله یک چهارم نهایی کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала