Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوتبالیست‌های با استعداد متولد 2000

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سانچو، هالند، وینیسیوس، فودن و... بازیکنان با استعدادی متولد پس از سال 2000 هستند.

به گزارش اسپوتنیک، "اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند، آنها به اندازه کافی پیر هستند." اینها سخنان سرمربی بوسبی، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد بود که یک چیز یا دو مورد از انتقال نسل بعدی فوتبالیست‌های هیجان انگیز را می‌دانست و با این فصل اتفاق می‌افتد که مطابق با 20 سال از این قرن ما فکر می‌کردیم که ارزش ساخت ترکیب اول از امیدوار کننده‌ترین استعدادهای پس از 2000 در اطراف وجود دارد.

شما را در گزارش امشب با این چهره‌ها معرفی می‌کنیم:

A post shared by stefano turati (@stefanoturatii) on

استفانو توراتی: دروازه‌بان

متولد: 5 سپتامبر 2001  - 18 ساله

باشگاه: ساسولو

دقیقه حضور در 2019 لیگ اروپا: 180

اگر یک موقعیت وجود دارد که در بین این نسل فعلی در بین پنج لیگ‌برتر اروپا کمیاب هستند، این نقش دروازه‌بان است و یک دلیل بسیار خوب وجود دارد، مرد بین چوب تمایل به افزایش سن دارد، به این معنی که یک متوقف‌کننده شلیک نوجوان احتمالاً برای ذخیره یا بخش پایین‌تری بازی می‌کند.

با این حال، یکی از این روند وجود دارد استفان توراتی، او در این فصل فقط 2 بازی برای ساسولو در سری آ انجام داده اما قبل از استراحت زمستانی عنوان‌های قبل از بازی با تساوی 2-2 با یوونتوس را به دست آورد.

مدافع عقبی: مکس آرونز

متولد: 4 جنوری 2000 – 20 ساله

باشگاه: نوریچ سیتی

دقایق حضور در لیگ: 2.430

این عجیب نیست که بگوییم مکس آرونز کار خود را به عنوان یک مرد یک باشگاه تمام می‌کند. با این اوصاف، سن و توانایی او در توپ باید جلب توجه باشگاه‌های بزرگتر شود. او همچنان در نوریچ سیتی که تیم اول او از فصل 2018/19 حضور بسیار زیادی دارد، تعالی و تأثیرگذاری می‌کند.

اولین کارنامه او در لیگ برتر که اگر به پایان برسد می‌تواند قناری‌ها را پایین بیاورد، موفقیت ناچیز داشته و یک بازیکن ملی‌پوش تیم زیر21 سال انگلستان با ایجاد یک گل که در پیروزی 1-0 آنها اخیراً برابر لسترسیتی به ثمر رسید.

مدافع مرکزی: اوزان کاباک

متولد: 25 مارچ 2000 – 20 ساله

باشگاه: شالکه 04

دقایق حضور در لیگ: 1.190

اوزان کوباک قبل از جابجایی به آلمان و پیوستن به اشتوت‌گارت در جنوری 2019، 18 بازی برای باشگاه جوانان گالاتاسرای انجام داد. او در جنوری 2019 در بادن‌ورتمبرگ حتی کوتاه تر بود زیرا شالکه او را چند ماه بعد ربود و پس از آن دیگر به نظر نمی‌رسد.

هافبک دفاعی: ویلیام سالیبا

متولد: 24 مارچ 2001 – 19 ساله

باشگاه: سنت اتین: با وام از آرسنال

دقیقه‌های بازی درلیگ 2019/20: 991

با توجه به چگونگی گذشت این فصل، ویلیام سالیباباید با شروع سال‌های 2020/21 شانس حضور در خط آرسنال را پیدا کند. توپچی‌ها پیش از این تابستان گذشته این جوان فرانسوی را به خدمت گرفتند اما با او توافق کردند که در سنت اتین جایی که حرفه او آغاز شد بماند.

با این حال، این یک کارزار آسیب دیده برای سالیبا بود که به زودی پس از بهبودی از مشکل همسترینگ، یک آسیب جدی در مچ پا متحمل شد. اگر در دسترس باشد، او یک بازیکن ثابت در خط مقدماتی کلود پوئل بود.

مدافع چپ: آلفونسو دیویس

متولد: 2 نوامبر 2000 – 19 ساله

باشگاه: بایرن مونیخ

دقیقه‌های بازی در لیگ 2019/20: 1.592

خیلی‌ها روی آلفونسو دیویس حساب نکردند تا بلافاصله برای بایرن مونیخ درست حرکت کرد اما او خیلی زود انتقاد ها را برطر نمود.

یک مدافع چپ سریع کانادایی که صعودش به معنی دیوید آلابا چند منظوره است و اکنون محکم است، استقامت و خلاقیت را در هم می‌آمیزد، دیدیم که در فرومایه اخیر بایرن از چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، او فقط بهتر می‌شود که ترسناک‌ترین چیز است.

View this post on Instagram

Good Win 😆💪🏾

A post shared by Eduardo Camavinga (@e.cama10) on

هافبک دفاعی: ادواردو کامووا

متولد: 10 نوامبر 2002 – 17 ساله

باشگاه: استاده رنس

دقایق حضور در لیگ2019/20: 2.112

شما باید درست کار کنید وقتی بارسلونا، منچستر یونایتد و رئال‌مادرید هر قدم شما را دنبال می‌کنند. اما ادواردو کاموینگا پاهای خود را روی زمین نگه می‌دارد.

این بازیکن 17 ساله فوق العاده با استعداد، 43 بار برای باشگاه جوانان استاده رنس حضور داشته و 84٪ از این مسابقات در این فصل به سر می‌برند، یک هافبک دفاعی بدون فشار کمپانی جهان مطمئناً صدف او است.

View this post on Instagram

💙

A post shared by Sandro Tonali (@sandrotonali) on

هافبک مرکزی: ساندرو تونالی

متولد: 8 می 2000 - 19 ساله

باشگاه: برشیا

دقایق حضور در لیگ2019/20: 2.041

مقایسه با بازیکن کالیبر آندره پیرلو هم یک نعمت و هم یک نفرین است. مردم شما را آنقدر جدی می‌دانند که نمی‌توانند به او فکر کنند، اما پیروی از آن معیارهای والا ساده نیست و فشارهایی که به وجود می‌آید می‌تواند بسیار زیاد باشد.

ساندرو تونالی که شباهت چشمگیری دارد، همه این‌ها را در پیش گرفت. پیرلو قبل از شروع کار پر زرق و برق، رقص برشیا را رقم زد و هیچ چیزی برای پیشنهاد تونالی با توجه به اجرای نمایش‌های او تا به امروز در همان مسیر پایین نخواهد رفت.

هافبک مرکزی: فیل فودن

متولد: 28 می 2000  - 19 ساله

باشگاه: منچسترسیتی

دقایق حضور در لیگ: 355

تعریف و تمجید پپ گواردیولا برخی از مدیریت‌های انسانی، اعتماد به نفس این جوان انگلستانی را تقویت می‌کند، زیرا او هنوز در سنگربان شروع به کار منظم در منچسترسیتی نیست، اما می‌تواند یک هسته حقیقت باشد. هر چه ممکن باشد، هیچ کس در مورد بالقوه فودن شک نمی‌کند، با اینکه دیوید سیلوا می‌خواهد خداحافظی کند این می‌تواند فرصتی باشد که منتظر او بود.

وینگر راست: جیدون سانچو

متولد: 25 مارچ 2000  - 20 ساله

باشگاه: بروسیا دورتموند

دقایق حضور در لیگ 2019/20: 1.806

فودن برای موفقیت در سیتی از خود حمایت می‌کند اما کسی که بی صبرانه منتظر دقایق منظم تیم اول بود، در آنجا جیدون سانچو بود که اکنون یکی از خطرناک‌ترین وینگرهای اروپا است. انتقال او به بروسیا دورتموند در آگوست سال 2017 به عنوان یک قمار قلمداد می‌شد، اما وی ثابت کرد که یک بازیکن فوق‌العاده انگلستان توپ را به دست آورد و او هرگز به عقب نگاه نکرد.

View this post on Instagram

Three important points, let’s keep the focus! ⚫🟡

A post shared by Erling Braut Haaland (@erling.haaland) on

مرکز پیش‌رو: ارلینگ هالند

متولد: 21 جولای 2000 – 19 ساله

باشگاه: بوروسیا دورتموند

دقایق حضور او در لیگ:1.491

صحبت از افسانه بالقوه آینده، ارلینگ هالند نامی است که بعد از شکل ویرانگر او در مقابل دروازه در این فصل، سر زبان‌ها قرار دارد. پیش از پیوستن به دورتموند در جنوری طبق گزارش‌ها به نفع یوونتوس و منچستر یونایتد این بازیکن نارویژی به اولین بازیکن تاریخ مسابقات که در سه بازی نخست خود موفق به ثبت شش گل شد در لیگ قهرمانان اروپا بدل شد.

از زمان عزیمت به آلمان از ردبول سالزبورگ، هیچ نشانه‌ای از این کار را ندارد و وقتی اولین بازیکن بوندس لیگا شد که در دو بازی اول خود، 5 گل به ثمر رساند، تاریخ بیشتری را ایجاد کرد. کسی تعجب می‌کند که آیا او می‌تواند این روند را حفظ کند، به خصوص با امثال رئال‌مادرید که در اطرافش خیمه زده است.

View this post on Instagram

Trabajar... siempre! 💪🏾🏋🏾‍♂️ #Yoentrenoencasa

A post shared by Vinicius Jr. ⚡️🇧🇷 (@viniciusjunior) on

بال چپ: وینسیوس جونیور

متولد: 12 جولای 2000  - 19 ساله

باشگاه: رئال‌مادرید

دقایق بازی در لالیگا: 901

فلورنتینو پرز رئیس آنها با صحبت از برندگان ركورددار 13 بار قهرمانی در جام اروپا، برای خرید سوپراستارهای بعدی فوتبال دست به كار شد. نشانه‌های اواخر امیدوار کننده بوده است. هیچ کس این نکته را به جز وینسیوس جونیور نشان نمی‌دهد که قبل از پیوستن به لوس بلانکوس با هموطنش نیمار مقایسه می‌شد اما او مطمئناً مرد خودش است و اگرچه وینسیوس هنوز هم جزء اولین نام‌های گروه تیم زین الدین زیدان نیست ما به اندازه کافی دیدیم که پیشنهاد کنیم طولی نکشید که این تغییرات تغییر کند.

 

بازیکنان نام‌ آشنای دیگر:

انسو فاتی (بارسلونا)

رودریگو (رئال مادرید)

میسون گرین وود (منچستریونایتد)

رایان گراون‌برچ (آژاکس)

گیو رینا (بوروسیا دورتموند)

اریک گارسیا (من‌سیتی)

گابریل مارتینلی (آرسنال)

بوکایو ساکا (آرسنال)

فران تورس (والنسیا)

بیلی گیلمور (چلسی)

الساندرو پلی‌زاری لیورنو به طور قرضی از میلان

رایان سسگنون (تاتنهام)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала