دو پیر مرد 100 و 106 ساله ایرانی بر کرونا پیروز شدند+عکس

© Fotolia / OneinchpunchПара пенсионеров за просмотром телевизора
Пара пенсионеров за просмотром телевизора - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو پیر مرد ایرانی با کمک دکتوران معالجوی توانستند از اسارت کرونا ویروس آزاد شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، دو مرد مسن 100 و 106 ساله ایرانی که به کرونا ویروس مبتلا شده بودند معالجه شدند و از شفاخانه مرخص گردیدند. 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

. ♦️ ترخیص بیمار ۱۰۰ ساله مبتلا به کرونا در قم . @akharinkhabar

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

بیمار 106 ساله یک پیرمرد از شهر قم بود که پس از گذشت 14 روز داخل بستر با بهبودی کامل از شفاخانه مرخص شد. همچنین طی روزهای گذشته دو زن مریض 90 و 93 ساله مبتلا به کرونا در قم نیز پس از بهبودی و شکست کرونا از شفاخانه مرخص شده بودند. علاوه بر این روز سه شنبه گذشته نیز یک مریض 98 ساله مبتلا به کروناویروس از شفاخانه مرخص شد. او 27 روز را در شفاخانه گذرانده بود.

قابل ذکر است که اشخاص مسن هم دل زنده و امید به زندگی دارند. مثلاً چندی قبل  پیرمرد 100 ساله و پیرزن 102 سالۀ امریکایی، زندگی جدیدشان را در خانۀ سالمندان واقع در ایالت اوهایو آغاز کردند.

جان، یکی از سربازان جنگ جهانی دوم به تاز‌گی صد ساله‌گی‌اش را جشن گرفت و فیلیس کوک در تاریخ 8 اگست سال روان میلادی، 103 ساله خواهد شد. خانوادۀ کوک به طور ارثی عمر طولانی دارند؛ مادر او به عمر 106 ساله گی از دنیا رفت.

این زن‌وشوهر به دادگاه رفتند تا سند ازدواج را به دست آورند و سپس ازدواج کنند، اما دادگاه به آنان پیشنهاد داد که می‌توانند همان‌جا مراسم ازدواج را برپا کنند.

جان می‌گوید:- "عروسی در دادگاه در برنامۀ ما نبود، اما زمانی که آنان به ما پیشنهاد دادند، پذیرفتیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала