Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شش باشگاه سری‌آ خواستار پایان این لیگ شدند

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های تورینو، اودینزه، سامپدوریا، جنوا، اسپال و برشیا پیشنهاد داده اند که رقابت‌های سری‌آ پایان یابد.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا امروز از برگزار کننده‌گان لیگ‌ها خواست تا لیگ‌های شان به این زودی‌ها پایان یافته اعلام نکنند و کشور بلجیم را بابت چنین تصمیمی سرزنش کرد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
سری آ به شرط "3 بازی در هفته" برگزار می‌شود

برخی باشگاه‌های ایتالیایی که تعداد شان به شش باشگاه می‌رسد از این تصمیم کشور بلجیم حمایت می‌کنند و خواهان پایان زود هنگام سری‌آ شده اند و نمی‌خواهند ادامه این لیگ برگزار گردد.

باشگاه‌های تورینو، اودینزه، سامپدوریا، جنوا، اسپال و برشیا به برگزار کننده‌گان رقابت‌های سری‌آ پیشنهاد داده اند که این لیگ پایان یابد، زیرا آن‌ها علاقه‌ای به ادامه لیگ ندارند.

باشگاه‌های یوونتوس، لاتزیو، رم، ناپولیِ، ورونا، پارما ، ساسولو و لچه به برگزاری ادامه لیگ تأکید دارند و باشگاه‌های اینتر، آتالانتا، میلان، بولونیا، کالیاری و فیورنتینا در این مورد خاموشی اختیار کرده اند.

در حال حاضر ویروس کرونا در ایتالیا جان هزاران انسان را گرفته است و هنوز مشخص نیست که این بلای طبیعی چه زمانی پایان خواهد یافت و فوتبال این کشور دو باره سر و سامان خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала