Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند نگران جدایی هالند

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بورسیا دورتموند نگران است که ارلینگ هالند به دلیل علاقه رئال‌مادرید تابستان این تیم را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ اس، گمانه زنی‌های رسانه‌ای پیرامون علاقه رئال به ارلینگ هالند، بوروسیا دورتموند را نگران کرده است. چنین ترسی از اینکه مادرید در آستانه انجام انتقال برای بازیکن ستاره خود است و آ اس از منابع مختلف نزدیک به این بازیکن دریافته که دورتموند با نماینده‌اش مینو رایولا تماس گرفته تا دریابد که آیا این داستان حقیقت دارد یا خیر؟

 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یووه رقیب رئال برای جذب هالند شد

با این حال واقعیت این است که مادرید هنوز اقدامی برای هالند انجام نداده، آنها به سادگی بازیکن را تحت نظر دارند قبل از اینکه او به دورتموند رود که باشگاه آلمانی در جنوری 20 میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت و به علاوه 23 میلیون یورو دیگر در کمیسیون‌های عامل (8 میلیون یورو به پدرش و 15 میلیون یورو برای رایولا).

به گفته منابع AS، برنامه دورتموند این مهاجم 19 ساله است که می‌تواند پیشرفت خود را در این باشگاه ادامه دهد و او تابستان امسال به جایی نخواهد رفت. اما ترس آنها این است که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در جنوری آینده چه اتفاقی می‌افتد، هنگامی که بند آزادی وی 75 میلیون یورو تعیین می‌شود، قیمت بسیار مناسب برای یک بازیکن جوان است.

الگوی استخدام دورتموند بر اساس سرمایه گذاری‌های سالم و معقول برای بازیکنان جوان همچنان حسادت باشگاه‌های سراسر دنیا است. گذشته از توسعه یک آکادمی برتر که امثال نوری شاهین، مارکو رویس و ماریو گوتزه را به وجود آورده، مایکل زورک مدیر ورزشی این باشگاه معمار این مدل موفق، همچنین شبکه‌ای از پیشاهنگی‌های چشم نواز را هدایت می‌کند که توانسته‌اند بازیکنان برتر را با قیمتی تقریباً جالب جذب کنند.

آنها متس هوملز (از بایرن، جایی که بعداً برگشت) و سوبوتویچ (از ماینز در سال 2008) با كمتر از 10 میلیون یورو كه هر دو 19 سال سن داشتند را خریدند. آنها با 5.5 میلیون یورو به الکای گوندوگانِ بسیار جوان (اکنون در منچسترسیتی) هزینه کردند و لوکاس پیزچک را به صورت رایگان از هرتا برلین انتخاب کردند. روبرت لواندوفسکی دیگر ستاره پولندی با 4.7 میلیون یورو درآمد. در حالی که آنها پیر امریك اوبامیانگ را با قیمت 13 میلیون یورو از سنت اتین به خدمت گرفتند و او را با 70 میلیون یورو به آرسنال فروختند.

در زمان‌های اخیر، آنها دو بهترین عملکرد در فوتبال جهان را انجام داده اند: یادون سانچو با 7.8 میلیون یورو از منچسترسیتی آمد و اکنون 130 میلیون یورو ارزش دارد. در حالی که هم اکنون ارلینگ‌هالند 80 میلیون یورو ارزش دارد.

ولی اکنون دورتموند نگران رویکرد احتمالی مادرید برای ستاره نارویژِی است، افزودن نگرانی‌های آنها رابطه عالی بین مدیرعامل باشگاه یواخیم واتسکه و فلورنتینو پرز است که اگر آنها در نهایت اقدام کنند به نفع مادرید بازی خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала