تمام پرواز های بین المللی روسیه متوقف شد

© Sputnik / Maksim Blinovتمام پرواز های بین المللی روسیه به حالت تعلیق درآمد
تمام پرواز های بین المللی روسیه به حالت تعلیق درآمد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ترافیک هوایی بین المللی روسیه نیمه شب چهارم آپریل متوقف خواهد شد.

یک منبع در یکی از شرکتهای بزرگ هواپیمایی روسیه اظهار داشت که "روسیه تمام پروازها برای انتقال روس‌ها از خارج به داخل کشور را به حالت تعلیق در می‌آورد." به گفته این منبع، ترافیک هوایی از نیمه شب چهارم اپریل کاملاً متوقف خواهد شد.

پیش از این به خاطر جلوگیری از ویروس کرونا، روسیه در (27، مارچ) تمام پروازهای منظم و چارتر را به کشورهای دیگر متوقف کرد، البته در این راستا پروازهایی که برای انتقال روس‌ها از خارج به داخل و همچنین انتقال خارجی‌های حاضر در روسیه به کشورشان بودند و همچنین پروازهای باربری، پستی، بشردوستانه و برخی پروازهای دیگر مستثنی هستند.

ثبت 601 بیمار کرونایی دیگر در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
ثبت 601 بیمار کرونایی دیگر در روسیه

بر اساس اعلامیه وزارت خارجه روسیه، از 20 تا 27 مارچ، از جمله حدود 13 هزار نفر از کشورهایی که حمل و نقل هوایی آنها به دلیل گسترش ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده یا محدود شده است، بازگشته‌اند.

در روسیه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا 4149 نفر (2923 نفر در مسکو) است و تعداد درگذشتگان نیز به 34 نفر رسیده است، در عین حال 281 نفر نیز بهبود یافته‌اند. علاوه بر این طی روز گذشته تعداد بیمارانی فوت کرده بر اثر کرونا در این کشور نسبت به روزهای گذشته کمتر بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала