Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر اوضاع برای نیمار در پنجره تابستانی

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سنت‌ژرمن از مذاکره اگر امتناع ورزد ولی بارسا معتقد است که وضعیت نیمار تغییر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عملیات نیمار در بارسلونا آغاز شده است. باشگاه می‌داند که این بازیکن می‌خواهد دوباره برگردد و عزم او به همان اندازه قوی است که تابستان گذشته انجام داد. بارسا بار دیگر از طریق واسطه به پاری‌سنت‌ژرمن اطلاع داده تا از اهداف آن‌ها مطلع شود، اما اولین تماس سرد بوده است. اکنون PSG نمی‌خواهد صحبت کند زیرا آنها مشکلات زیادی را در جدول دارند، مانند 11 بازیکنی که قراردادشان را تمام نکرده‌اند، بحران کروناویروس و تهدیداتی که برای فصل پیش می‌آید. آنها می‌خواهند روی پایان دادن به مبارزات فعلی تمرکز کنند امید زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارند و بعد می‌بینند.

نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
کمک نیم میلیون پوندی نیمار برای مبارزه با کرونا

علی‌رغم اینکه بیماری همه‌گیر کووید19 می‌تواند برخی از معاملات را غیرممکن کند، بارسا احساس می‌کند فُرصتی در آنجا وجود دارد. بسیاری از باشگاه‌ها معاملات ارزی را بررسی می‌کنند و این فرمولی است که کاتالان‌ها سعی می‌کنند از آن سود ببرند. آنها می‌دانند که این احتمال وجود دارد که بتواند با توجه به نظر فیفا در پنجره نقل و انتقالات حضور یابد/

در سال 2021، نیمار به سال پایانی قرارداد خود می‌رسد و او را برای PSG روشن می‌کند که او تمدید نخواهد کرد. باشگاه می‌داند که لحظه فروش و حمله مجدد آنها است.

با وجود این، PSG در حال حاضر، حاضر به مذاکره نیست اگرچه بارسا احساس می‌کند این تغییر خواهد کرد. نکته دیگر در این صورت دستیابی به توافق است، به ویژه هنگامی که همه چیز با ایده حضور بازیکنان در معامله پیچیده است. سال گذشته، PSG بیش از 200 میلیون یورو می‌خواست اما سناریو 12 ماه دیگر متفاوت است.

بارسا معتقد است که مدیر ورزشی PSG لئوناردو برای ترک نیمار آماده است. رابطه او با این بازیکن خالی از لطف است و او احساس می‌کند زمان آن رسیده که خط مقدم جدیدی را در اطراف کیلیان امباپه ایجاد کند.

بازگشت نیمار دشوار است، اما این امکان وجود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала