Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی لیورپولی‌ها؛ کلوپ گزینه اول مربیگری تیم ملی آلمان

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч "Рубин" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول Футбол. Лига Европы. Матч Рубин - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ گزینه اول جانشینی یواخیم لو است، مسئله‌ای که لیورپولی‌ها را نگران می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، فدراسیون فوتبال آلمان در پی استخدام یورگن کلوپ به جای یواخیم لو برای هدایت مانشافت هستند. آلمانی‌ها هیچ گزینه‌ای را برای تیم ملی‌شان بهتر از یورگن کلوپ نمی‌دانند و قرار است پس از جام‌جهانی 2022 او را جانشین یوگی کنند.

Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ و گواردیولا بهترین مربیان یک دهه آخر اند

نکته جالب این که در گزارش روزنامه بریتانیایی، اعلام شده که یورگن کلوپ تمایل خود برای سرمربیگری در تیم ملی آلمان را اعلام کرده و این را یک پیشرفت در رزومه خود می‌داند. این در حالی است که او تا سال 2024 و یوآخیم لو تا پایان جام جهانی 2022 قرارداد دارد. البته حتی در صورتی که کلوپ نخواهد زودهنگام لیورپول را ترک کند، قرارداد لو باز هم تمدید خواهد شد تا شرایط برای حضور کلوپ روی نیمکت مانشافت فراهم شود.

هواداران لیورپول که حالا از این شایعه بزرگ شوکه شده‌اند، امیدوارند یورگن کلوپ همچون سرالکس فرگوسن و آرسن ونگر که به عنوان مربیان غیرانگلیسی سال‌ها در تیم های منچستریونایتد و آرسنال حضور داشتند، در لیورپول بماند و افتخارات بیشتری را کسب کند. در پنجمین سال حضور در آنفیلد، حالا یورگن کلوپ لیورپول را در آستانه قهرمانی لیگ جزیره نیز قرار داده؛ طلسمی که سه دهه برای لیورپولی ها پابرجا بود و حالا در آستانه شکسته شدن قرار دارد.

کلوپ که سال گذشته با این تیم سرخپوش فاتح لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کرد، اکنون با پیشنهادی از سوی تیم ملی آلمان مواجه شده و احتمال دارد اردوی لک‌لک‌ها را ترک کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала