Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

EPL و EFL: هیچ خبری در مورد بازگشت فوتبال وجود ندارد

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر جام لیگ برتر انگلستان gБолельщики сборной Англии в Марселе
جام لیگ برتر انگلستان  gБолельщики сборной Англии в Марселе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
EPL و EFL به هواداران می‌گویند "هیچ پاسخ سریع در بازگشت به فوتبال وجود ندارد."

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر و EFL به هواداران فوتبال گفته‌اند که "هیچ پاسخ سریع" در مورد چگونگی و زمان بازگشت فوتبال پس از تعلیق به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس وجود ندارد.

لیگ برتر، EFL و سوپر لیگ و قهرمانی بانوان تا 30 اپریل "در سریعترین زمان" به حالت تعلیق در آمده‌اند.

به عنوان بخشی از توافق با FA، مُهلت بازگشت به عمل به طور نامحدود تمدید شد.

پیامی به هواداران فوتبال لیگ برتر، لیگ فوتبال انگلستان، اتحادیه فوتبال و حمایت از فوتبال (FSA) می‌گوید که اوضاع به طور مرتب در حال تغییر است.

در این پیام آمده است: "کوید19 یک زمان بسیار چالش برانگیز و نامشخص را برای همه فراهم کرده و افکار ما با تمام کسانی که به طور مستقیم تحت تأثیر این بیماری همه‌گیر هستند قرار دارد. همه ما متعهد هستیم كه به بازی‌ای كه دوست داریم بپردازیم اما فقط وقتی ایمن باشد. در بین عدم اطمینان فعلی، هواداران مربوط به فصل و باشگاه‌هایی را که آنها دنبال می‌کنند به طور قابل توجهی سوال خواهند داشت و هیچ پاسخ سریع در مورد چگونگی و زمان بازگشت ما به آنچه در گذشته عادی فوتبال ما بود، وجود ندارد."

این پیام می‌افزاید: "با توجه به شرایطی که به طور مرتب در حال تغییر است، لیگ برتر، EFL و FA همچنان به FSA مشاوره می‌دهند و هواداران را در مورد پیشرفت‌های انجام شده در اسرع وقت ممکن عملی می‌کنند. هواداران نقش مهمی در نبرد کروناویروس دارند.

در این نامه همچنین از هواداران خواسته شده است تا پیروی از توصیه‌های دولت نقش خود را ایفا کنند. اتحادیه حامیان فوتبال، لیگ برتر، EFL و FA می‌خواهند مجدداً تأكید كنند كه باشگاه‌ها و هواداران آنها نقش اساسی در حمایت از راهنمایی دولت و اطمینان از قدرت و همبستگی جامعه دارند. در حالی که فوتبال وجود ندارد، ورزش ما هنوز هم می‌تواند نقش خود را ایفا کند. باشگاه‌ها و هواداران با کارکنان، هواداران و داوطلبانی که از افراد نیازمند در شهرهای محلی و شهرهای خود حمایت می‌کنند ، با شکوه پاسخ داده اند. بسیاری از گروه‌های حامی در سراسر کشور نیز نشان داده‌اند که چقدر ارزش دارند. ما شاهد اعتماد طرفداران رسمی برای افزایش ده‌ها هزار پوند در جوامع محلی خود، کمک به مواد غذایی محلی، تهیه بسته‌های مراقبت و کمک به کارمندان NHS هستیم. کار باشگاه‌ها، کارمندان، داوطلبان و هواداران در حال تغییر است و افراد نیازمند تفاوت دارند."

در این پیام همچنان آمده است: "FSA، لیگ برتر، EFL و FA همه باشگاه‌ها و گروه‌های هوادار را تشویق می‌کنند تا در این زمان دشوار در تماس باشند و در صورت امکان از یکدیگر در تلاش‌های جامعه خود حمایت کنند. ما همچنین از آن هواداران فوتبال که کارگران اصلی هستند و کسانی که حمایت خود را بصورت داوطلبانه ارائه داده‌اند، قدردانی می‌کنیم. ما از هواداران در سراسر کشور می خواهیم كه توصیه های دولت در حال انجام را دنبال كنند تا بهترین فرصت را برای همه فراهم كنند تا هواداران و جوامع ایمن باشند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала