Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اخطار یوفا به پی‌اس‌جی بابت مسخره کردن هالند

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم PSG پس از مسخره کردن ارلینگ هالند، هشدار رسمی برای "رفتار غیرمسئولانه" دریافت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سنت‌ژرمن بابت جشن پیروزی بازیکنانش پس از پیروزی برابر بورسیادورتموند در مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در 11 مارچ، از سوی یوفا اخطار رسمی دریافت کرد.

در آن بازی که در ورزشگاه پارک د پرنس بدون حضور هواداران انجام شد، دیدیم که PSG با نتیجه 2-0 به برتری رسید و در یک مسابقه داغ به مرحله یک چهارم نهایی صعود کر.

مشخص نیست که این اخطار مربوط به تمسخر نیمار و PSG از مهاجم دورتموند دورتموند در طول بازی و بعد از آن است یا برای فریکی‌هایی که دیر به وجود آمد که در طی آن امره‌جان هافبک دورتموند در دقیقه 89 اخراج شد.

بخش مطبوعاتی یوفا تأیید كرد كه این هشدار مربوط به برخورد آتشین است اما مشخص نشده كدام حادثه به طور خاص مربوط می‌شود.

با این حال، پاریسی‌ها برای رفتار خود با هیچ تلافی روبرو نخواهند شد و جریمه‌ای هم ندارند زیرا آنها منتظر نتیجه مذاکرات در بقیه فصل به دلیل شیوع کروناویروس هستند.

بعد از اینکه نیمار در 11 مارچ گل اول را به ثمر رساند او در خط مقدم قرار گرفت و سپس از جشن ارلینگ هالند 19 ساله تقلید کرد که بازیکن نارویژی‌ها دو بار بعد از برانکارد خود مقابل PSG استفاده کرده بود.

تصور می‌شود که قهرمان لیگ 1 با عکسی گروهی که شمایل هالند را به نمایش می‌گذارد به تصویر کشیده شده که در این باره می‌گوید: "شهر من، مال شما نیست" در مورد پاریس اگرچه هنوز مشخص نیست که این تصویر جعلی است یا خیر.

پس از مسابقه، همه بازیکنان PSG با نشستن در یک مُد مراقب سازی و تکرار عتیقه‌های خود در اتاق تعویض، هالند را مسخره کردند.

از طرف دیگر، این اخطار می‌تواند به تقابل هر دو مجموعه بازیکنان در دقیقه 89 اشاره داشته باشد، که منجر به اخراج امره‌جان شد.

بازیکن آلمانی نیمار را در آن لحظه لمس کرد و این زوج کنار هم قرار گرفتند و در نتیجه بازیکنان هر دو تیم سر رسیدند که فقط اوضاع را تشدید می‌کرد.

فوتبال در تمام لیگ‌های مهم اروپا حداقل تا اواخر ماه اپریل به حالت تعلیق در آمده و مسابقات قهرمانی اروپا یک سال به عقب منتقل گردید تا جایی برای اتمام رقابت‌های داخلی و اروپایی این فصل فراهم شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала