Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کافو: نیمار خصوصیات رهبر را در تیم ملی ندارد

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر کافو مدافع برازیلی
کافو مدافع برازیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کافو، مدافع اسبق فوتبال برازیل مدعی شد که نیمار یک رهبر واقعی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور، در حال حاضر شماره 10 تیم ملی برازیل را برتن می‌کند و در برخی بازی‌ها کاپیتان این تیم نیز است. این بازیکن اما در امر رهبری این تیم موفق نبوده است و از او همیشه انتقاد‌های زیادی صورت گرفته است.

O técnico da seleção brasileira de futebol, Tite, fala em coletiva um dia antes do amistoso contra Rússia, em 22 de março de 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرمربی برازیل: تنها مسی و رونالدو بهتر از نیمار اند

کافو، مدافع اسبق فوتبال برازیل که در رقابت‌های جام جهانی 2002 کاپیتان تیم ملی برازیل بود و با این تیم قهرمان این رقابت شده است، در گفت‌وگویی از نیمار انتقاد کرد و او را فاقد خصوصیات رهبری برای تیم ملی دانست.

کافو در این مورد به فاکس اسپورت گفت:« نیمار بازیکن بزرگی‌ست و از لحاظ تاکتیکی حتی بالاتر از مسی قراردارد، اما تیم ملی برازیل به یک رهبر واقعی نیاز دارد و نیمارهیچگاه یک رهبر واقعی نبوده است. در ذات نیمار چنین خصوصیتی نیست، او هرگز در تنش تیمی مداخله نداشته و مانعش نشده است. این مورد از نظر من نقطه ضعف بزرگی است.»

این در حالی‌ست که نیمار در رقابت‌های بزرگ چون جام جهانی و کوپا یا مصدوم بوده و یا محروم بوده است و نتوانسته برای تیمش بدرخشد، این بازیکن اما موفق به کسب مدال طلای رقابت‌ها المپیک با تیم ملی برازیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала