Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به یوونتوس پیوست چون زیر سایه مسی بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی کاراگر ستاره سابق تیم فوتبال لیورپول دلیل پیوستن رونالدو به یوونتوس را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو فصل گذشته پس از 9 سال حضور درخشان در تیم فوتبال رئال مادرید این تیم را ترک کرد و به یوونتوس پیوست.

کاراگر ستاره سابق تیم فوتبال لیورپول میگوید کریستیانو رونالدو برای اثبات توانایی هاش برای کسانی که همیشه او را با لیونل مسی مقایسه می کنند، معامله کرد و به یوونتوس پیوست.

این مدافع سابق انگلیس گفت: "من فکر می کنم رونالدو خیلی باهوش است. او میدانست که در فوتبال اسپانیا همیشه زیر سایه و پشت سر مسی است و به همین دلیل آنجا را ترک کرد.

وی گفت: "رونالدو بخاطر این که ثابت کند در لیگ های مختلفی میتواند بدرخشد به فوتبال ایتالیا پیوست. من همچنین فکر می کنم که او خلاف آنچه مسی انجام می دهد را امتحان کرده و کاملا متفاوت است.

کاراگر افزود: البته مسی برای تقویت میراث خود نیازی به جابجایی از بارسلونا ندارد."او در باشگاه بارسلونا برتر است و در آنجا میدرخشید. این یک نظریه احمقانه است. کاملا احمقانه. مسی در بهترین باشگاه بازی می کند و بهترین بازیکن تیمش و نیز اروپا محسوب می شود.

او همواره در برابر بهترین ها ارزش هایش را اثبات کرده و معتقدم نیازی به شنیدن نظرات دیگران ندارد. اینکه رونالدو در 4 لیگ متفاوت بازی کرده و درخشیده، خیلی هم خوب است ولی دلیلی برای انتقاد به لیونل مسی نیست.»

کاراگر ادامه داد:« از نظر من، دلیل اینکه رونالدو از منچستر به رئال و سپس راهی یوونتوس شد، به این بر می گردد که او همواره خود را پشت سر مسی می بیند. شاید رونالدو لیگ عوض می کند و در آنجا بهترین گلزن و بهترین بازیکن می شود تا خودش را نسبت به مسی متفاوت نشان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала