یک بشکه نفت به 5 دالر توسط ونزوئلا به فروش می رسد

© AFP 2023 / Ali Al-Saadiیک بشکه نفت به 5 دالر توسط ونزوئلا به فروش می رسد
یک بشکه نفت به 5 دالر توسط ونزوئلا به فروش می رسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ونزوئلا فروش نفت را با قیمتی کمتر از پنج دالر در هر بشکه آغاز کرد.
استقبال ترامپ از برنامه سعودی‌ها برای راندن روسیه از بازار نفت - اسپوتنیک افغانستان
استقبال ترامپ از برنامه سعودی‌ها برای راندن روسیه از بازار نفت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های محلی ونزوئلا، صنعت نفت ونزوئلا زیر تاثیر تحریم های ایالات متحده امریکا و اختلافات در اوپک و گسترش ویروس کرونا تصمیم گرفته است که نفت خام خود را با ارزش بسیار تعجب آور به فروش برساند.

این رسانه ها خاطر نشان می شوند، که نفت ونزوئلا خریداران بسیار کمی دارند، زیرا در صورت انجام معامله، طرف دوم به طور خودکار زیر تحریم های واشنگتن قرار می گیرد و به همین دلیل در کشورهای امریکای لاتین امکانات ذخیره سازی نفت تقریبا کامل است و مقام های کشور ونزوئلا مجبور شدند شماری از چاه های نفت را ببندند و تولید را به 450 هزار بشکه در روز کاهش بدهند و رکورد کم قیمت نفت را برای خلاص شدن از شر مازاد آن تعیین کنند.

قیمت نفت در اثر فروپاشی معامله اتحادیه اوپک و پس از پشتیبانی نکردن روسیه از کاهش اضافی تولید نفت تقریبا دو برابر پایین آمد. ترامپ شخصا افزایش تولید نفت توسط عربستان سعودی را تایید کرد، اما از این کشور خواست تا به صنعت شیل آسیب نرسد.

در همین حال، در پیش بینی های سازمان ها برای مقاومت تولید نفت، از روسیه به عنوان آماده ترین کشور در برابر رقبای نفتی دیگرش نام برده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала