Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 بازیکن در ازای لائوتارو اقدام بزرگ بارسا برای شکار شاه‌ماهی

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه ایتالیایی ادعا کرده که بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز ستاره آرجنتینی اینترمیلان قصد وارد کردن 5 بازیکن را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، با تمام سختی هایی که برای جذب لائوتارو پیش روی بارسلونا خواهد بود اما به نظر می رسد که این باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب او به کار خواهد گرفت. در همین رابطه کالچو مرکاتو در گزارشی مدعی شده باشگاه بارسلونا قصد دارد در ازای پیشنهاد ۵ بازیکن خود به اینتر، ستاره آرژانتینی این تیم را جذب کند.

 بر اساس گزارش کالچو مرکاتو بارسا قصد دارد آرتور ملو، آرتور ویدال، کارلس آلنا، نلسون سمدو و ژان تودیبو را در ازای به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز به اینتر پیشنهاد بدهد؛ پیشنهادی که به طور قطع برای باشگاه میلانی وسوسه برانگیز خواهد بود.

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی شایعات درباره علاقه باشگاه بارسلونا به جذب ستاره آرژانتینی اینتر بیشتر و بیشتر می شود. باشگاه کاتالانی با جدیت شرایط جذب لائوتارو مارتینز را پیگیری می کند و به نظر می رسد که قصد دارد هر طور که شده هم وطن لیونل مسی را به نوکمپ بیاورد. 

با این وجود به نظر می‌رسد که بارسا کار بسیار دشواری برای جذب ستاره آرژانتینی اینتر داشته باشد چرا که لائوتارو در این فصل عملکرد فوق العاده ای در ترکیب نراتزوری ارائه داده و چند روز پیش مدیر ورزشی این باشگاه یعنی خاویر زانتی نیز اعلام کرد که آینده این بازیکن در باشگاه میلانی رقم خواهد خورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала