ضربه ایل – ۷۶ روسی بر اقتدار ناتو

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ضربه ایل – ۷۶ روسی بر اقتدار ناتو
ضربه ایل – ۷۶ روسی بر اقتدار ناتو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیاره‌های روسی ایل – ۷۶ که کمک‌های بشردوستانه روسیه را به ایتالیا انتقال دادند، بر اقتدار ناتو قوی‌ترین ضربه را وارد می‌کنند – نشریه لهستانی.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ۱۵ فروند طیاره روسی برای کمک در مبارزه با کرونا ویروس به ایتالیا رسید. این طیاره‌ها متخصصان ویروس‌شناس و همچنان دستگاه‌ها و مواد لازم برای مبارزه با کرونا ویروس (کووید – ۱۹) را از روسیه به ایتالیا انتقال دادند.

روسیه برای مبارزه با کرونا در ایتالیا، ۹ طیاره نیرو و مواد می‌فرستد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه برای مبارزه با کرونا در ایتالیا، ۹ طیاره نیرو و مواد می‌فرستد

نشریه لهستانی Onet با نشر یک مقاله در این مورد نوشته است: "با در نظر داشت اینکه آلمان و چک راه انتقالاتی با ایتالیا را مسدود کرده اند، و همچنان عدم کمک از جانب امریکا که در ایتالیا پایگاه‌های نظامی به‌طور مثال پایگاه هوایی بزرگ اویانو، اقدامات روسیه به اقتدار ساختارهای غربی منجمله اتحادیه اروپا و ناتو، قوی‌ترین ضربه را وارد می‌کند".

در مقاله همچنان آمده است که کمک به ایتالیا در مبارزه با کرونا ویروس یک قدم مهم در راه لغو تحریم‌های ضدروسی می‌باشد.

نشریه نوشته است: "احتمال اینکه ایتالیا از تمدید تحریم‌های ضد روسیه حمایت کند، تقریبا صفر است".

این نشریه لهستانی خاطر نشان ساخته است که سطح بلند تنظیم انتقالات در مدت کم نشان‌دهنده اینست که این اقدامات طی چند روز تنظیم شده و نوشته‌های "از روسیه با محبت" اشاره آشکار به یکی از فلم‌های جیمز باند است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала