Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کوتینیو دلتنگ آنفیلد است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو، ستاره برازیلی بایرن مونیخ آرزو دارد روزی دوباره در لیگ برتر بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، هافبک برازیلی آرزو دارد یک بار دیگر در لیگ برتر بازی کند و از ترک این کشور پشیمان است. فیلیپه کوتینیو زیر نظر یورگن کلوپ و در ترکیب لیورپول به اوج دوران ورزشی اش رسیده و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شد، اما یک انتقال نافرجام در زمستان سال 2018 به بارسلونا همه چیز را خراب کرد و او در نوکمپ هرگز به بازیکن سابق تبدیل نشد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جنگ لیگ برتری برای جذب کوتینیو

در حال حاضر آینده کوتینیو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل بعد در چه تیمی بازی خواهد کرد. بایرن مونیخ هنوز در مورد پرداخت بند 120 میلیون یورویی دائمی کردن قرارداد او به بارسلونا تصمیم نگرفته و باشگاه اسپانیایی نیز تمایلی به حفظ فیلیپه کوتینیو ندارد. در هفته‌های اخیر اخباری در مورد تمایل دو تیم منچستریونایتد و چلسی به خرید فیلیپه کوتینیو منتشر شده است.

کوتینیو چندی پیش اعلام کرد به احترام هواداران لیورپول به یونایتد نخواهد رفت و بدین ترتیب به نظر می‌رسد چلسی احتمال بیشتری برای جذب فیلیپه کوتینیو دارد. در این شرایط هنوز لیورپول برای بازگشت کوتینیو اقدام نکرده است. به نظر می‌رسد اولویت اول این بازیکن بازگشت به آنفیلد و پوشیدن لباس مرسی سایدی‌ها باشد، اما لیورپول هنوز اقدامی در این رابطه نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала