Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر در 6 هفته تمام میشود

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه انگلیسی از آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس به صورت فشرده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تلگراف میگوید، احتمال دارد رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس از تاریخ اول جون مطابق با 12 جوزا آغاز شود و به صورت فشرده در 6 هفته به کار خود پایان داد.

این در حالی است که تا کنون ده هفته از رقابت های لیگ باقی مانده است، اما اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد این رقابت ها را به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت فشرده و آزمایشی و بدون حضور تماشاگران برگزار کند تا زودتر به کار خود پایان دهد.

به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا تمامی اماکن عمومی از قبیل فروشگاه ها و رستورانت ها بسته شده است.

دو روز پیش نیز اعلام شد که رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس تا تاریخ 3 آپریل کماکان در تعلیق خواهد بود.

نمایندگان تیم های حاضر در لیگ برتر به این اجماع رسیده اند که مسابقات را از تاریخ اول جون آغاز کنند و در تاریخ 11 جولای یعنی 41 روز به پایان برسانند.

این در حالی است که در صورتی که لیگ به صورت فشرده و در شش هفته به پایان برسد، احتمال این وجود دارد که تیم ها در تاریخ 8 آگوست مجددا برای فصل بعدی لیگ برتر آماده شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала