Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه فرار بازیکنان یووه از قرطینه؛ داگلاس هم از ایتالیا خارج شد

© AFP 2023Douglas Costa, pictured in action for Juventus, is tipped for a move to Old Trafford
Douglas Costa, pictured in action for Juventus, is tipped for a move to Old Trafford - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داگلاس کاستا، ونگر برازیلی باشگاه یوونتوس قبل از اتمام دو هفته قرنطینه راهی برازیل شد.

به گزارش اسپوتنیک، ایتالیا این روزهای حتی بیشتر از چین گه محل پیدایش ویروس کرونا است، تلفات بیشتری داشته است و هر روز افراد زیادی به این ویروس گرفتار می‎‌شوند.

داگلاس کاستا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
داگلاس به بایرن برمی‌گردد؟

به همین دلیل بسیار از بازیکنان فوتبال تلاش دارند تا از این کشور خارج و راهی کشور خود شوند. گونزالو ایگواین آخرین بازیکنی بود که با ترک خاک ایتالیا و بازگشت به آرجانتین مشکلاتی را برای خود و باشگاهش ایجاد کرده بود اما پس از آن تایید شد که این بازیکن با دریافت اجازه نامه از سوی مدیران یوونتوس به کشورش رفته بود. میرالم پیانیچ و سامی خدیرا نیز پس از این بازیکن راهی  آلمان و بوسنی شدند و این موضوع سرو صداهایی برپا کرد.

حالا منابع متعددی مدعی شده اند که داگلاس کاستا نیز با دریافت مجوز از باشگاه یوونتوس به برازیل رفته. این موضوع باعث نگرانی بسیاری شده است، زیرا بازیکنان این باشگاه ویروس کرونا دارند و باید این بازیکنان در قرنطینه بسر می‌برندند.

 دانیله روگانی اولین کسی بود که تست کرونای او مثبت شد و پس از آن بلیس ماتوییدی نیز دچار همین بیماری شد. حالا 121 نفر از اعضای باشگاه یووه از جمله بازیکنان، کادر فنی و حتی مدیرعامل تحت قرنطینه 14 روزه هستند. با این حال یوونتوس تاکید کرده که این قرنطینه کاملا اختیاری است و از دستورالعمل های خاصی پیروی نمی کند به همین دلیل بازیکنان این تیم اجازه جدایی را دریافت کرده اند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала