امریکائیها جاگزین کاغذ تشناب را پیدا کردند

© Depositphotos.com / Dundanimکمود و کاغذ تشناب
کمود و کاغذ تشناب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاغذ تشناب که به دلیل همه گیر کرونا ویروس در امریکا کمیاب شده، جاگزین آنرا پیدا گردیده است و آن کمود bidet تشناب می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه Wired می نویسد که ایالات متحده، مانند بسیاری از کشورهای دیگر، در میان همه گیر کروناویروس با افزایش تقاضای کاغذ تشناب روبرو شده است، اما تاکنون این مساله چالش بزرگ برای کشور نیست، زیرا 90 درصد ظرفیت تولید در داخل کشور متمرکز شده است. علاوه بر این، این فناوری بسیار ساده است و زنجیره تأمین پیچیده را شامل نمی شود.

پولیس امریکا: لطفا به‌دلیل خلاص‌شدن کاغذ تشناب به ۹۱۱ زنگ نزنید - اسپوتنیک افغانستان
پولیس امریکا: لطفا به‌دلیل خلاص‌شدن کاغذ تشناب به ۹۱۱ زنگ نزنید

این وضعیت منجر به افزایش شدید و غیرمنتظره درآمد تولید کنندگان به ویژه شرکت های کوچک شد. برخی با کاهش سهام مواجه شدند. با این حال، بیشتر و بیشتر آمریکایی ها به فکر جایگزینی برای کاغذ تشناب هستند که فضای زیادی را در خانه به خود اختصاص می دهد ، هزینه های اضافی نیز شامل می شود که استفاده از آن نیز ناخوشایند است.

در حين حال، برخي اظهار داشتند كه آنها قبل از اين همه گيري فكر كردند كه آن را به دست آورند و فقط آنها را در تفكر تقويت كرده و باعث مي شود كه آنها زودتر عمل كنند.

Kekek Breim ، ساکن 28 ساله شیکاگو ، در توییتر شوخی کرده گفت: "همه شما در اطراف فروشگاه های کاغذ تشناب فروشی هستید. اما ما روشنفکران در حال خریدن یک محصول هستیم". جیبران ملک 27 ساله از بوستون می نویسد، پس از اینکه هم اتاقی هایش سه بسته بزرگ کاغذ تشناب را به اطاق آورد، فضائی اطاق لیلیه تنگ تر گردید.

تقاضای به مواد غذایی و کاغذ تشناب در روزهای اخیر در بسیاری از کشورهای جهان منجمله در روسیه نیز مشاهده شده است. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین و مقامات دولتی به شهروندان هشدار داده اند که محصولات زیادی را خریداری نکنند، زیرا همه آنها تاریخ انقضا دارند و در آینده قابل پیش بینی کمبودی پیش بینی نمی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала