Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش روئسای باشگاه‌های رئال و تاتنهام به کرونا

© Photo Coronaviruses are a group of viruses that have a halo, or crown-like (corona) appearance when viewed under an electron microscope
 Coronaviruses are a group of viruses that have a halo, or crown-like (corona) appearance when viewed under an electron microscope - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز مالک باشگاه رئال مادرید و دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام در رابطه به شیوع بیماری ویروسی کرونا واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به اینکه فوتبال در سراسر اروپا به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده، فلورنتینو پرز از مردم خواسته تا در خانه بمانند و از شیوع این ویروس تا حد ممکن جلوگیری کنند.

به نقل از روزنامه مادریدی مارکـا، در نامه رئیس باشگاه رئال مادرید آمده است:

 قبل از هرچیز، امیدوارم شما و خانواده تان در مواجهه با این شرایط استثنایی و دشوار که در کشورمان و سراسر دنیا تجربه می کنیم، خوب باشید. همچنین می خواهم از طرف همه هواداران رئال مادرید، همبستگی ام را با آن دسته از خانواده هایی که مستقیماً درگیر این بیماری هستند، بیان کنم. در تلاش برای غلبه بر این درد، قوی و شجاع باشید و ما نیز کنارتان هستیم.

 همانطور که می دانید، از طریق کانال های ارتباطی مختلف، تمام اقدامات و جوانب احتیاطی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را اطلاع رسانی کرده ایم. این باشگاه کلیه تذکرات و توصیه های لازم و قانونی را که مقامات بهداشتی اعلام کرده اند، رعایت کرده است. رئال مادرید انجام وظایفش در این زمینه را ادامه خواهد داد و هنوز هم به صورت آنلاین در دسترس اعضای باشگاه هستیم. می خواهم از شما به خاطر اینکه درک می کنید تشکر کنم. ما بخشی از بهترین باشگاه تاریخ فوتبال هستیم، رئال مادریدی که هیچوقت تسلیم نمی شود و نمایانگر احساس میلیون ها انسان در سراسر دنیا هستیم. همراه با هم به این چالش عظیم غلبه خواهیم کرد.

امروز بیش از پیش، بهترین ها را برای شما و خانواده تان آرزو می کنم. به خوبی مراقب خود باشید و امیدوارم بتوانیم به زودی به شرایط عادی برگردیم. با هم موفق خواهیم شد و مطمئناً دوباره با همان شور و شوق و آرزو های همیشگی از رئال مادرید لذت خواهیم برد. این حس بزرگترین قدرت ماست.

 شما را در آغوش می گیرم،

 فلورنتینو پرز.

همچنین به نقل از اسکای، اسپرز در روز چهارشنبه گزارش مالی فصل 19-2018 خود را منتشر کرد که خبر از سود 460 میلیون پوندی داشت که 80 میلیون آن در فصل قبل به دست آمد. تقریبا یک چهارم آن سود از راه رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان کسب شد. انتقال تاتنهام به ورزشگاه جدیدش هم در این راستا تاثیر گذار بود و سود آن‌ها از راه مسابقات خانگی، 27 میلیون پوند افزایش یافت. با این حال سود کلی باشگاه نسبت به سال 2018 با کاهشی 45 میلیونی به 68.6 میلیون پوند رسید.

 "به خوبی می‌دانیم در برهه‌ای که کسب و کارهای زیادی با دورانی سخت و نگران کننده مواجه شده‌اند، جلب نظر افراد به وضعیت اقتصادی‌مان در فصل گذشته نادرست خواهد بود. با این حال ما از نظر قانونی موظف هستیم تا تاریخ 31 مارس چنین گزارشی را منتشر کنیم. همه ما هم از جنبه کاری و هم زندگی شخصی، با دوران نامشخصی مواجه شده‌ایم. من حدود بیست سال صرف رشد این باشگاه کردم و در طول این مسیر موانع زیادی وجود داشته است ولی هیچ کدام از آن‌ها در این حد و اندازه نبود و پاندمیک کووید-19 از همه آن‌ها جدی‌تر است. در این وضعیت مبهم همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا اطمینان حاصل کنیم که تاثیرات این بحران استقامت آینده این باشگاه را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد... اولویت ما صحت و سلامتی کارکنان، بازیکنان، شرکا، هواداران و خانواده‌های آن‌ها است... لطفا مواظب خودتان باشید. این از فوتبال مهم‌تر است. "

 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала